Αντίστροφη μέτρηση για το 57ο Ράλι ΔΕΘ – Τιμώντας τη μνήμη του Τάσου Κυρλαγκίτση

Αντίστροφη μέτρηση για το 57ο Ράλι ΔΕΘ – Τιμώντας τη μνήμη του Τάσου Κυρλαγκίτση

Φέτος συμπληρώνονται 20 χρόνια από τον τραγικό θάνατο του μέλους του ΑΟΘ, Τάσου Κυρλαγκίτση, και της γυναίκας του σε αεροπορικό δυστύχημα. Ο ΑΟΘ, θέλοντας να τιμήσει τη μνήμη του Τάσου Κυρλαγκίτση, λάτρη των αγώνων αυτοκινήτου και καρτ που δραστηριοποιήθηκε στο χώρο εξελίσσοντας αναρτήσεις για αγωνιστικά αυτοκίνητα, αποφάσισε να ονομάσει το 57ο Ράλι ΔΕΘ με το όνομά του.

Το 57ο Ράλι ΔΕΘ «Τάσος Κυρλαγκίτσης» είναι ο τέταρτος και τελευταίος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι Ασφάλτου και προσμετρά με αυξημένο συντελεστή 1.5. Θα πάρουν μέρος 36 πληρώματα, εκ των οποίων τα 4 θα είναι από τη Βουλγαρία. Ο αγώνας περιλαμβάνει 5 ειδικές διαδρομές, εκ των οποίων οι δύο είναι επαναλαμβανόμενες, με συνολικό μήκος 86,68 χλμ. και μία μήκους 6,35 χλμ. την οποία θα είναι και η Power Stage του αγώνα. Το σύνολο του αγώνα έχει μήκος 285,7 χλμ. με το σύνολο των ειδικών διαδρομών να είναι 92,93 χλμ.

Το Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου από τις 10:00 έως τις 14:00 θα διεξαχθεί ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων στη Νότια Πύλη της ΔΕΘ. Το shakedown θα γίνει την ίδια μέρα το απόγευμα από τις 15:00 έως τις 18:00, στη Γαλάτιστα στη γνωστή ειδική διαδρομή των 4,8 χλμ.

«Είναι ένας θεσμός που έχει βαθιές ρίζες στην ιστορία της πόλης και είναι ένας αγώνας που έχει αναδείξει πολλά ονόματα. Κάθε φορά προσφέρει πλούσιο θέαμα και εμείς ως περιφέρεια είμαστε στο πλευρό των ανθρώπων που το διοργανώνουν, συμβάλλοντας και ένα μέρος των εξόδων», τόνισε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, ο αντιπεριφερειάρχης ΜΕ Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Γουντίκας.

Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ, Κυριάκος Ποζρικίδης, επισήμανε πως «η νέα διοίκηση είναι γενναία που ανέλαβε τον ΑΟΘ. Εμείς είμαστε δίπλα στους ανθρώπους και αναγνωρίζουμε την αγάπη που έχουν για το άθλημα».

Τέλος, ο πρόεδρος του ΑΟΘ, Βασίλης Φυγκιώρης, δήλωσε πως όλα είναι έτοιμα για τον αγώνα. «Όλο το τελευταίο διάστημα δουλέψαμε σκληρά για τον αγώνα. Έχουμε πολλές ιδέες τις οποίες θέλουμε να υλοποιήσουμε. Θα υπάρχουν 40 κριτές και άλλα 40 άτομα ασφαλείας, ενώ οι αγώνες θα γίνουν σχεδόν κοντά στα πρότυπα του Ράλι Ακρόπολις»

Loading

Play