Η Stellantis διερευνά επιλογές για την πολυτελή μάρκα της, Maserati, συμπεριλαμβανομένης μιας πιθανής πώλησης, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters.
Η αξιολόγηση του μέλλοντος της Maserati ξεκίνησε πριν από τον διορισμό του νέου διευθύνοντος συμβούλου Αντόνιο Φιλόσα τον περασμένο μήνα, ενώ ο πρόεδρος Τζον Έλκαν ηγούνταν της εταιρείας.
Η αξιολόγηση βιωσιμότητας των 14 μαρκών της Stellantis, στις οποίες περιλαμβάνονται οι Chrysler, Peugeot, Jeep και Alfa Romeo, ήταν βασικό μέλημα για τον Έλκαν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας επιλογής διευθύνοντος συμβούλου.
Τον Απρίλιο, η αυτοκινητοβιομηχανία προσέλαβε την εταιρεία συμβούλων McKinsey για να αναλύσει τον αντίκτυπο των αμερικανικών δασμών στη Maserati και την Alfa Romeo, καθώς αυτές οι μάρκες αναπτύσσουν τις μελλοντικές τους στρατηγικές. Εκείνη την εποχή, η Stellantis δήλωσε ότι παρέμενε πλήρως αφοσιωμένη και στις δύο μάρκες.
Η έκθεση ανέφερε ότι η αξιολόγηση της McKinsey, η οποία περιλαμβάνει την πιθανή εκποίηση της Maserati ως μία επιλογή, παραμένει στα αρχικά της στάδια.
Η Maserati είναι ιταλική εταιρεία κατασκευής πολυτελών οχημάτων, ιδρυθείσα το 1914. Η εταιρεία ανήκει στην Stellantis από το 2021 και προσφέρει μοντέλα όπως η Maserati GranTurismo και δύο SUV, τη Maserati Levante και τη Maserati Grecale.
Η Stellantis είναι ένας πολυεθνικός ευρωπαϊκός – αμερικανικός όμιλος κατασκευής αυτοκινήτων, που ιδρύθηκε το 2021 από τη συγχώνευση των Fiat Chrysler Automobiles και PSA. Έχει την έδρα του στο Άμστερνταμ και είναι η έκτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ