Την στιγμή που οι περισσότερες εταιρείες εστιάζουν στην παραγωγή SUV, η MG πηγαίνει κόντρα στην τάση και έβγαλε στους δρόμους ένα hatchback που μπορεί να κινηθεί με άνεση τόσο εντός όσο και εκτός πόλης. Ο λόγος για το MG3 Hybrid+ που αποδίδει 195 ίππους, είναι σβέλτο, οικονομικό στην κατανάλωση καυσίμου και έχει υβριδικό σύστημα που μπορεί να χαρακτηριστεί από τα καλύτερα της κατηγορίας.
Κατάφερε μάλιστα να στεφθεί και «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» στην Ελλάδα. Αν και δεν έχει κάτι ξεχωριστό σχεδιαστικά, εντούτοις δεν περνάει απαρατήρητο. Στο μπροστινό μέρος υπάρχει μια ανοικτή μάσκα που του προσδίδει αθλητικό στυλ, τριγωνικά φωτιστικά σώματα led, μεγάλους οβάλ αεραγωγούς και στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα διαθέτει χείλος από ανθρακόνημα.
Στο πλάι ξεχωρίζουν οι έντονες ακμές, οι 16 ιντσών ζάντες, δύο διογκωμένα νεύρα στο επάνω και κάτω μέρος των θυρών και μεγάλους εξωτερικούς καθρέπτες. Στο ίδιο μοτίβο συνεχίζει και στο πίσω μέρος με μεγάλα τριγωνικά φωτιστικά σώματα led, μεγάλα λογότυπα για την ονομασία του μοντέλου και την έκδοση (MG3 και HYBRID+) στο δεξί άκρο της πέμπτης θύρας και έναν προφυλακτήρα που χαρακτηρίζεται για τα δυο τόξα του στα άκρα.
Το εσωτερικό είναι μινιμαλιστικό και έχει πολλά στοιχεία από το αμιγώς ηλεκτρικό MG4. Τα πλαστικά είναι σκληρά με καλή συναρμογή. Στο ταμπλό διακρίνονται δύο «αιωρούμενες» οθόνες, με την πρώτη να είναι 7 ιντσών και να χρησιμοποιείται ως πίνακας οργάνων και τη δεύτερη να είναι 10,25 ιντσών και να αποτελεί το σύστημα πολυμέσων. Η τελευταία έχει καλά γραφικά, έχει ελληνικό μενού, με το μόνο μελανό σημείο να εντοπίζεται στο μικρό μέγεθος των γραμμάτων στον πίνακα οργάνων.
Οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους αυξημένο πλάτος για τη μεταξύ τους απόσταση και ικανοποιητικό χώρο για τα κεφάλια και τα πόδια τους, ενώ ο αποθηκευτικός χώρος είναι 293 λίτρα, με το κατώφλι να είναι ψηλό, ενώ δεν έχουμε διπλό πάτωμα. Το μοντέλο έχει μήκος 4,11 μ, πλάτος 1,79μ και ύψος 1,50μ με το μεταξόνιο να είναι 2,57μ.
Το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης λειτουργεί διαφορετικά από αυτά που γνωρίζουμε με τα πλήρως υβριδικά αυτοφορτιζόμενα. Ο κινητήρας λειτουργεί κατά βάση ως γεννήτρια και κάτω από διαφορετικές συνθήκες είναι αυτός που δίνει την κίνηση. Το υβριδικό σύστημα διαθέτει μια μεγάλη μπαταρία 1,83 kWh, γεγονός που μεταφράζεται σε περισσότερη ηλεκτρική αυτονομία. Οταν μπαίνει σε λειτουργία ο βενζινοκινητήρας οι στροφές ανεβαίνουν κατακόρυφα, με αποτέλεσμα ο θόρυβος να είναι αυξημένος.
Το κιβώτιο έχει τρεις σχέσεις με τον οδηγό να μην μπορεί να επέμβει. Κάτω από το καπό υπάρχει ένας τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.500 κ.εκ. που αποδίδει 102 ίππους και 128 Nm, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 136 ίππους με 250 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς βρίσκεται στους 195 ίππους και 425 Nm ροπής. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ανέρχεται σε 170 χλμ./ώρα. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής η μέση κατανάλωση ήταν 4,6 λίτρα /100χλμ. Μέσα στην πόλη η τιμή που γράψαμε ήταν 4 λίτρα, ενώ εκτός πόλης αυτή ανεβαίνει στα 5,5 λίτρα.
Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και δίνει καλή πληροφόρηση, όμως δεν ανταποκρίνεται σε στον υπέρτατο βαθμό όταν ο οδηγός κινείται γρήγορα. Ομως στις καθημερινές μετακινήσεις μέσα στην πόλη το τιμόνι βοηθάει ιδιαίτερα. Η ανάρτηση είναι μαλακή και αποσβένει τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, ενώ αναπόφευκτες είναι οι κλίσεις που παίρνει.
Στα θετικά του μοντέλου βάζουμε τις επιδόσεις, την κατανάλωση και την λειτουργία του υβριδικού συστήματος, ενώ στα αρνητικά βάζουμε την συμπεριφορά του αυτόματου κιβωτίου, τον αποθηκευτικό χώρο και τον θόρυβο του κινητήρα. Η βασική έκδοση (απλή) του MG3 ξεκινάει από τις 17.550 ευρώ, ενώ η βασική υβριδική έκδοση ξεκινάει τα 20.450 ευρώ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ