Πριν από 35 χρόνια, το Mazda MX-5 έκανε το ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Σικάγο. Κατασκευασμένο σαν ένα κλασικό πισωκίνητο σπορ αυτοκίνητο, αλλά με μια πρωτοποριακή διάταξη κινητήρα, το ιαπωνικό roadster αναβίωσε μια σχεδόν εξαφανισμένη τότε κατηγορία αυτοκινήτων.
Η τρέχουσα εκδοχή του Mazda MX-5 συνεχίζει να προσφέρει χαρά στους λάτρεις της οδήγησης κάμπριο οχημάτων από το 2016, με την έκδοση RF να διαθέτει συναρπαστική σχεδίαση fastback και ηλεκτρικά αναδιπλούμενο σύστημα οροφής «hard-top».
Η συνολική παραγωγή του Mazda MX-5 στο εργοστάσιο Ujina στη Χιροσίμα έφτασε το ρεκόρ των 1,3 εκατομμυρίων μονάδων. Πάνω από το 40% της συνολικής παραγωγής του MX-5 έχουν πωληθεί στη Βόρεια Αμερική με την ονομασία Mazda Miata, ενώ ακολουθεί η Ευρώπη, όπου έχουν πωληθεί περισσότερα από 400.000 οχήματα.
Στα 35α γενέθλιά του, το μοντέλο έχει υποστεί αναβαθμίσεις στα εμπρός και πίσω φώτα και στο νέο σύστημα infotainment. Το νέο «Track Mode» ενισχύει την αίσθηση της εμπλοκής του οδηγού στο θρυλικό σπορ αυτοκίνητο και λειτουργεί σε συνδυασμό με το βασισμένο στο λογισμικό Kinematic Posture Control System (KPC), το οποίο παρέχει πρόσθετη οδηγική σταθερότητα στις στροφές.
Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει έναν 1,5 λίτρων Skyactiv-G που αποδίδει 132 ίππους, ενώ η κατανάλωση καυσίμου είναι 6,3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ