Η Audi εισέρχεται το 2026 στη Formula 1 με δική της εργοστασιακή ομάδα και μονάδα ισχύος, η οποία αναπτύσσεται στη Γερμανία. Στο επίκεντρο βρίσκεται η μονάδα ισχύος που δοκιμάζεται στις εγκαταστάσεις της Audi στο Neuburg από την άνοιξη του 2022.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης παραμένει υβριδικό, με σημαντική αύξηση του ποσοστού της ηλεκτρικής ισχύος. Από το 2026, η μονάδα ισχύος της F1 θα αποτελείται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης V6 και θα περιλαμβάνει ένα σύστημα Energy Recovery System με συσσωρευτή ενέργειας και ηλεκτροκινητήρα-γεννήτριας. Σε σύγκριση με τα τρέχοντα συστήματα, η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα σχεδόν θα τριπλασιαστεί, αυξανόμενη από τα σημερινά 120 kW σε 350 kW.
Έτσι, η ηλεκτρική ισχύς θα πλησιάσει σχεδόν τα 400 kW του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Από το 2026, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα πρέπει να καταναλώνει λιγότερα καύσιμα και θα προδιαγράφεται η χρήση βιώσιμων καυσίμων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της Formula 1 για ουδέτερο ισοζύγιο CO2 έως το 2030.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ