Η Cupra ανέβαλε την προγραμματισμένη είσοδό της στις ΗΠΑ πέραν του 2030 λόγω των δασμών και της αβεβαιότητας που πλήττει την αγορά των αυτοκινήτων.
Η ισπανική μάρκα, που ανήκει στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου Volkswagen, είχε ανακοινώσει την είσοδό της στην αγορά των ΗΠΑ για το 2030. Ωστόσο, δεδομένων των συνεχιζόμενων προκλήσεων στην αυτοκινητοβιομηχανία και υπό το πρίσμα της εξελισσόμενης δυναμικής της αγοράς, η Cupra αποφάσισε να αναβάλει την προγραμματισμένη είσοδό της στην αμερικανική αγορά, όπως αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας.
Ο Sven Schuwirth, εκτελεστικός αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ και Aftersales στη Seat, τόνισε την προληπτική προσέγγιση της μάρκας: «Δεν σταματάμε, απλώς αναβάλλουμε την κυκλοφορία της Cupra στις ΗΠΑ και θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε τις εξελίξεις της αγοράς τα επόμενα χρόνια». Εν τω μεταξύ, η Cupra θα βασιστεί στην ισχυρή δυναμική που έχει επιτύχει σε υπάρχουσες βασικές περιοχές και σύντομα θα επεκταθεί σε νέες αγορές υψηλού δυναμικού.
Οι συνθήκες της παγκόσμιας αγοράς προβλέπεται να παραμείνουν δύσκολες κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2025, απαιτώντας συνεχή ευελιξία και ανθεκτικότητα. Παρ΄ όλα αυτά, η Seat παραμένει σταθερά προσηλωμένη στις στρατηγικές προτεραιότητές της.
Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025, η Cupra συνέχισε για άλλη μια φορά την ανάπτυξή της, αξιοποιώντας το χαρτοφυλάκιο 7 οχημάτων που λάνσαρε τα τελευταία 7 χρόνια. Στις αγορές που δραστηριοποιείται πέτυχε το καλύτερο πρώτο εξάμηνο στην ιστορία της, παραδίδοντας 167.600 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 33,4% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Το Formentor παρέμεινε το κορυφαίο σε πωλήσεις όχημα της εταιρείας, με παραδόσεις 54.700 μονάδων. Οι παραδόσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων αυξήθηκαν κατά 76,1%, με τα BEV να υπερδιπλασιάζονται (+105,3%).
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ