Η μετάβαση στα κιτ επισκευής ελαστικών: Μια πρακτική αλλά και περιορισμένη λύση

Η μετάβαση στα κιτ επισκευής ελαστικών: Μια πρακτική αλλά και περιορισμένη λύση

Εδώ και αρκετά χρόνια, τα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με κιτ επισκευής ελαστικού αντί για εφεδρικό ελαστικό κανονικού μεγέθους ή ελαστικό έκτακτης ανάγκης. Αυτό το κάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες κυρίως για να μειώσουν το κόστος κατασκευής, ενώ παράλληλα θέλουν να κερδίσουν περισσότερα λίτρα αποθηκευτικού χώρου.

Το κιτ επισκευής είναι εύκολο να αποθηκευτεί στο αυτοκίνητο και καταλαμβάνει λιγότερο χώρο από ένα εφεδρικό ελαστικό ή ελαστικό έκτακτης ανάγκης. Ένα κιτ επισκευής ζυγίζει επίσης σημαντικά λιγότερο από ένα εφεδρικό ελαστικό και επομένως δεν αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου.

Από την άλλη, εάν το στεγανωτικό υγρό χρησιμοποιηθεί σε ένα ελαστικό όταν αυτό παρουσιάσει βλάβη, ο οδηγός μπορεί να οδηγήσει το αυτοκίνητο μόνο μια συγκεκριμένη απόσταση μέχρι να βρει ένα συνεργείο. Δεν μπορεί να το αφήσει και να κυκλοφορεί με αυτό για μεγάλο χρονικό διάστημα. Τα κιτ επισκευής ελαστικών είναι σχετικά βολικά στη χρήση και αποτελούν δαπανηρή εναλλακτική λύση σε σχέση με τη ρεζέρβα.

Επιπλέον, το στεγανωτικό ελαστικών λειτουργεί μόνο εάν υπάρχει διαρροή στο πέλμα του ελαστικού. Αυτή η διαρροή δεν πρέπει να έχει διάμετρο μεγαλύτερη από 4 έως 5 χιλιοστά, καθώς μεγαλύτερες ζημιές δεν μπορούν να επισκευαστούν με στεγανωτικό ελαστικών. Σε αυτή την περίπτωση, θα χρειαστεί οδική βοήθεια για να μεταφερθεί το αυτοκίνητο σε συνεργείο.

Τέλος, ορισμένα προϊόντα δεν είναι κατάλληλα για αυτοκίνητα με συστήματα άμεσης παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, καθώς το στεγανωτικό μπορεί να προκαλέσει ζημιά στους μόνιμα εγκατεστημένους αισθητήρες τους. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τα κιτ επισκευής ελαστικών, όπως και τα κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτων, έχουν ημερομηνία λήξης.

Loading

Play