Η Nissan εξετάζει το ενδεχόμενο κλεισίματος εργοστασίων στην Ιαπωνία και το εξωτερικό

Η Nissan εξετάζει το ενδεχόμενο κλεισίματος εργοστασίων στην Ιαπωνία και το εξωτερικό

Η Nissan εξετάζει σχέδια για το κλείσιμο δύο εργοστασίων συναρμολόγησης αυτοκινήτων στην Ιαπωνία και εργοστασίων στο εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένου του Μεξικού, στο πλαίσιο ενός σχεδίου μείωσης του κόστους.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία εξετάζει το ενδεχόμενο να κλείσει το εργοστάσιο Oppama της Ιαπωνίας, όπου η Nissan ξεκίνησε την παραγωγή το 1961, και το εργοστάσιο Shonan που λειτουργεί η Nissan Shatai.

Στο εξωτερικό, η Nissan εξετάζει το ενδεχόμενο να τερματίσει την παραγωγή σε εργοστάσια στη Νότια Αφρική, την Ινδία και την Αργεντινή, καθώς και να μειώσει τον αριθμό των εργοστασίων στο Μεξικό. Η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας ανακοίνωσε σαρωτικές νέες περικοπές κόστους, λέγοντας ότι θα μειώσει το εργατικό δυναμικό της κατά περίπου 15% και τα εργοστάσια παραγωγής σε 10 από 17 παγκοσμίως, καθώς επιδιώκει να προωθήσει ένα νέο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης.

Η εφημερίδα Yomiuri, η οποία πρώτη ανέφερε το πιθανό κλείσιμο εργοστασίων, ανέφερε ότι εξετάζεται η κατασκευή δύο εργοστασίων στο Μεξικό. Η Nissan, σε ανακοίνωσή της, σημείωσε ότι οι αναφορές για πιθανό κλείσιμο ορισμένων εργοστασίων ήταν εικασίες και δεν βασίζονται σε καμία επίσημη πληροφορία της εταιρείας.

Τα πιο επιθετικά βήματα ανάκαμψης που αποκάλυψε ο νέος διευθύνων σύμβουλος Ivan Espinosa σηματοδοτούν μια απότομη ρήξη με τη στρατηγική της Nissan υπό τον προκάτοχό του Makoto Uchida, ο οποίος είχε μεγάλες ελπίδες για επέκταση της παγκόσμιας παραγωγής.

Οι πωλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας για το οικονομικό έτος 2024 ανήλθαν σε 3,3 εκατομμύρια οχήματα, μειωμένες κατά 42% από το οικονομικό έτος 2017.

Η Nissan ανακοίνωσε τον Μάρτιο ότι η γαλλική συμμαχία Renault θα εξαγόραζε το μερίδιό της στην ινδική επιχείρηση Renault Nissan Automotive India Private Ltd (RNAIPL). Η Nissan είχε κλείσει το εργοστάσιο της στο Murayama το 2001.

Η διατήρηση ανοιχτών μόνο τριών εργοστασίων – του εργοστασίου στο Τοτσίγκι και των εργοστασίων της Nissan Motor Kyushu και της Nissan Shatai Kyushu – θα ήταν υπεραρκετή για την εξυπηρέτηση της εγχώριας αγοράς και τη διατήρηση των εξαγωγών από την Ιαπωνία.

Το εργοστάσιο στην Oppama έχει ετήσια δυναμικότητα περίπου 240.000 αυτοκινήτων και απασχολούσε περίπου 3.900 εργαζόμενους.

Το εργοστάσιο Shonan, το οποίο παράγει επαγγελματικά βαν, έχει ετήσια δυναμικότητα περίπου 150.000 μονάδων και απασχολεί περίπου 1.200 άτομα.

Loading

Play