Η ολοκληρωμένη πρόταση του MG ZS Max Hybrid για οικογένειες και περιπέτειες

Η ολοκληρωμένη πρόταση του MG ZS Max Hybrid για οικογένειες και περιπέτειες

Η MG με το ZS Max Hybrid+ στοχεύει να διευρύνει τις πωλήσεις της πιάνοντας και τις οικογένειες που αναζητούν τις αποδράσεις, θέλουν να έχουν ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο που θα παρέχει άνεση, αλλά προπάντων να μην θυσιάζουν την πρακτικότητα και το στυλ.

Το μοντέλο που βρίσκεται στην C-SUV κατηγορία αποτελεί μία πρόταση που έρχεται απέναντι στις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες. Ακολουθεί την ίδια συνταγή με το MG3 και κάνει ντεμπούτο στην full hybrid κατηγορία, έχοντας ως βασικό του χαρτί την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Φέρει νέα σχεδίαση. Στο μπροστινό τμήμα υπάρχουν μεγάλες εισαγωγές αέρα, μεγάλες γρίλιες, λεπτά φωτιστικά σώματα τα οποία είναι τοποθετημένα στην άκρη του καπό για να δείχνει μεγαλύτερο, ενώ πίσω μοιάζει με την προηγούμενη γενιά, με τα λεπτά φωτιστικά σώματα να είναι αυτά που ξεχωρίζουν. Το μήκος είναι 4,43μ, με το πλάτος να είναι 1,81μ και το ύψος 1,63μ, ενώ το μεταξόνιο είναι 2,61μ. Αυτό έχει ως συνέπεια ικανοποιητικούς χώρους για τους επιβάτες.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο εσωτερικός μαύρος διάκοσμος, τα μαλακά υλικά και η υπερυψωμένη κονσόλα. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μία οθόνη αφής 12.3 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Κάτω από την κεντρική οθόνη υπάρχει μία σειρά φυσικών κουμπιών που η ύπαρξη τους και μόνο αναβαθμίζει την εργονομία, την ευχρηστία και την ασφάλεια του αυτοκινήτου. Πίσω από το τιμόνι υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών ο οποίος παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ και ο χειρισμός του απαιτεί κάποια εξοικείωση. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι 443 λίτρα, που όμως με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων μετατρέπεται σε 1457 λίτρα.

Το μοντέλο εξοπλίζεται με το ίδιο κινητήριο σύνολο που συναντήσαμε και στο MG3. Υπάρχει ένας τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5 λίτρων με απόδοση 102 ίππων και 128 Nm ροπής, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 136 ίππους και 250 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς είναι 197 ίπποι και 425 Nm ροπής. Υπάρχει και μια μπαταρία 1.83 kWh που δίνει όλη την απαραίτητη ενέργεια που απαιτεί ο ηλεκτροκινητήρας. Η μπαταρία μάλιστα φορτίζεται από το βενζινοκινητήρα στο μεγαλύτερο μέρος των μετακινήσεων. Στην πόλη η κίνηση γίνεται στο μεγαλύτερο μέρος ηλεκτρικά.

Το μυστικό με το υβριδικό σύστημα είναι να μην υπάρχει συνεχόμενη πίεση. Αν υπάρξει έστω και μικρή χαλάρωση της πίεσης του γκαζιού, η μπαταρία ανακτά γρήγορα ηλεκτρική ενέργεια. Αν αδειάσει η μπαταρία τότε δουλεύει αποκλειστικά ο βενζινοκινητήρας και σε αυτή την περίπτωση τα επίπεδα θορύβου είναι αρκετά υψηλά.

Στο δρόμο η οδηγική συμπεριφορά του μοντέλου είναι καλή, με πολύ καλό πάτημα ευστάθεια και ποιότητα κύλισης, ενώ δεν θα διστάσει να ξεδιπλώσει τα χαρίσματα του και σε διαδρομές με περισσότερες στροφές καθώς η ανάρτηση μπορεί να είναι περισσότερο προσανατολισμένη στην άνεση αλλά διαχειρίζεται με καλό τρόπο τις κλίσεις του αμαξώματος.

Κατά τη διάρκεια της οδήγησης γίνονται εύκολα αντιληπτές οι τρεις ταχύτητες του κιβωτίου ταχυτήτων, στοιχείο που θα πρέπει να προβληματίσει τους μηχανικούς της εταιρείας. Η κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας κυμάνθηκε σε πολύ καλά επίπεδα. Η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 5,3 λίτρα/100χλμ., ενώ μέσα στην πόλη αυτή ήταν κοντά στα 5 λίτρα. Στο ταξίδι ακολουθώντας τα όρια στον αυτοκινητόδρομο θα δούμε κατανάλωση λίγο κάτω από τα 8 λίτρα.

Από το πακέτο του ZS Max Hybrid+ δεν θα μπορούσε να λείπει η σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης MG Pilot που είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις και περιλαμβάνει προσαρμοζόμενο cruise control, ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με ανίχνευση πεζών και ποδηλάτων, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, προειδοποίηση αναχώρησης από τη λωρίδα, προειδοποίηση για εμπόδια κατά την οπισθοπορεία και για την ύπαρξη εμποδίου στα σημεία που δεν καλύπτουν οι εξωτερικοί καθρέπτες, προειδοποίηση σύγκρουσης και υποβοήθηση κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Στα θετικά του μοντέλου σίγουρα βάζουμε τις επιδόσεις, την χαμηλή κατανάλωση, το πολύ καλό τιμόνι και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το υβριδικό σύστημα. Από την άλλη δεν μας άρεσε ο θόρυβος του κινητήρα και οι τρεις σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων καθώς έδειξαν ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης. Η βασική έκθεση η Excite ξεκινά από τα 24,600 ευρώ, και φτάνει μέχρι τα 29.700 ευρώ για την κορυφαία την Luxury.

Loading

Play