Το νέο Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4×4 300 hp αποτελεί νέα πρόταση της γαλλικής εταιρείας, ανήκει στην D κατηγορία, ενσωματώνει αποκλειστικές τεχνολογίες και πρωτοποριακό κινητήριο σύνολο, ενώ αποτελεί ένα ακόμη στοιχείο του οράματος της μάρκας.
Το νέο υβριδικό κινητήριο σύνολο που εξελίχθηκε ειδικά για αυτό το μοντέλο ξεχωρίζει για τις επιδόσεις και την οικονομία, συνδυάζοντας έναν κινητήρα εσωτερικής καύσεως με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες. Συγκεκριμένα, κάτω από το καπό, ο 1.200άρης 3κύλινδρος κινητήρας διαθέτει νέο υπερσυμπιεστή, που εκτοξεύει την ισχύ στα 110kW ή 150 ίππους και τη ροπή στα 230 Nm. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσεως συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες αποδίδοντας συνδυαστικά 300 ίππους. Ο θερμικός κινητήρας και οι ηλεκτροκινητήρες συνεργάζονται για να εξασφαλίσουν μια ομαλή και δυναμική εμπειρία οδήγησης.
Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα έρχεται σε 6,4 δευτερόλεπτα, ενώ το ρεπρίζ 80-120 χλμ/ώρα πραγματοποιείται σε 4 δευτερόλεπτα. Οι δύο κύριοι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου ισχύος 22kWh/400V, που εκτός από την τροφοδοσία του συστήματος κίνησης, συμβάλλει και στη φόρτιση του κινητήρα εσωτερικής καύσεως. Το μοντέλο επιτυγχάνει αυτονομία έως και 1.000 χιλιομέτρων για μεγάλα ταξίδια, ενώ σε καθημερινές συνθήκες μπορεί να οδηγηθεί αμιγώς ηλεκτροκίνητα με αυτονομία έως 105 χιλιόμετρα.
Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από συμβατική παροχή ή σημείο φόρτισης, καθώς και μέσω αναγεννητικής πέδησης κατά την οδήγηση. Το Renault Rafale διαθέτει 32 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS), όπως το Intelligent Speed Assist, που προειδοποιεί τον οδηγό για το όριο ταχύτητας.
Το Renault Rafale είναι ένα σπορ SUV με μήκος 4,71 μέτρα και πλάτος 1,86 μέτρα, διαθέτοντας ένα μακρύ μεταξόνιο 2,74 μέτρων. Η σχεδίαση του προσφέρει άνετους χώρους για τους πίσω επιβάτες, ενώ η τετρακίνηση και το σύστημα τετραδιεύθυνσης το καθιστούν μοναδικό στο είδος του.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ