Μόνο η τελευταία γενιά πούλησε 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα, ενώ στην Ελλάδα ταξινομήθηκαν 26.500 μονάδες. Ο λόγος για το Citroen C3 που εδώ και χρόνια γνωρίζει καλά την πετυχημένη συνταγή των πωλήσεων. Αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα συμπαγές αυτοκίνητο, με εντελώς διαφορετική σχεδίαση. Η αποστολή των Γάλλων είναι δύσκολη, αφού βρίσκονται σε μια κατηγορία που έχει έντονο ανταγωνισμό και μεγάλες απαιτήσεις.
Το μοντέλο τετραγωνίστηκε στην προσπάθειά τους να δημιουργήσουν νέα ήθη στον σύγχρονο σχεδιασμό. Το μήκος του είναι 4,01μ, το πλάτος 1,75μ και το ύψος 1,57μ, με το μεταξόνιο να βρίσκεται στα 2,57μ. Οι καμπύλες που γνωρίζαμε έχουν δώσει τη θέση τους στις ακμές και τις ευθείες γραμμές, στοχεύοντας να προσφέρει στον οδηγό την ουσία της οδηγικής απόλαυσης, ενώ πάνω από όλα βάζει την καλή σχέση τιμής- αξίας. Το νέο, μεγάλο σήμα αποτελεί την ταυτότητα του μοντέλου.
Στο εσωτερικό, η μίνιμαλ φιλοσοφία είναι εμφανής. Το ταμπλό χωρίζεται σε δύο επίπεδα και τα υλικά είναι σκληρά αλλά καλής ποιότητας, προσφέροντας άριστη εργονομία. Ο πίνακας οργάνων είναι τοποθετημένος ψηλά, παραπέμποντας σε head-up display. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μια οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας 10,25 ιντσών που προσφέρει ασύρματη σύνδεση με Android Auto και Apple CarPlay.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο τρίτης γενιάς 1.200άρης PureTech που αποδίδει 101 άλογα και 205 Nm ροπής, συνεργαζόμενος άριστα με το 6άρι χειροκίνητο σασμάν. Το γαλλικό μοντέλο από τη στάση μέχρι τα πρώτα 100χλμ/ώρα χρειάζεται 10,6 δευτερόλεπτα.
Η μέση κατανάλωση καυσίμου κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής οδήγησης κυμάνθηκε κοντά στα 6 λίτρα για τα 100χλμ. Το σίγουρο είναι ότι προσφέρει ευχαρίστηση, χωρίς να απαιτεί μεγάλη δαπάνη από τον οδηγό.
Στα αρνητικά βάζουμε τον θόρυβο του κινητήρα και το ψηλό κατώφλι φόρτωσης του αποθηκευτικού χώρου, ενώ στα θετικά περιλαμβάνεται η ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή κτήσης των 16.900 ευρώ, καθώς και η πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
![]()
