Αλλαγές στη διοίκηση του ΟΛΘ ΑΕ: Αποχώρηση Λιάγκου και νέες επενδυτικές προοπτικές

Αλλαγές στη διοίκηση του ΟΛΘ ΑΕ: Αποχώρηση Λιάγκου και νέες επενδυτικές προοπτικές

 Εκτός του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ ΑΕ) βρέθηκε σήμερα ο επί πενταετία εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρείας, Αθανάσιος Λιάγκος, κατόπιν απόφασης της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης της εισηγμένης, που πραγματοποιήθηκε με απαρτία 83,73% και ενέκρινε τη διανομή καθαρού μερίσματος ύψους 1,9 ευρώ/μετοχή. Ο εκπρόσωπος του βασικού μετόχου (ομίλου Σαββίδη), Κωσταντίνος Φωτιάδης, ζήτησε ο κ. Λιάγκος να μην είναι υποψήφιος στο νέο 9μελές διοικητικό συμβούλιο, που θα έχει διετή θητεία, ενώ όταν ερωτήθηκε για τους λόγους αυτής της απόφασης, ανέφερε ότι εντάσσεται στο πλαίσιο της επιδίωξης για διαρκή ανανέωση, που επιτάσσουν οι αρχές της ορθής διακυβέρνησης.

   «Με αίσθημα ευθύνης και υπερηφάνειας αποχωρώ από τη θέση του εκτελεστικού προέδρου, έπειτα από μια περίοδο έντονης προσπάθειας. Αισθάνομαι ευγνωμοσύνη που μου δόθηκε από την εταιρεία η δυνατότητα να υπηρετήσω σε έναν οργανισμό στρατηγικής σημασίας για τη χώρα», επισήμανε ο κ. Λιάγκος, προσθέτοντας ότι κατά τη διάρκεια της θητείας του, πραγματοποιήθηκαν καθοριστικές επενδύσεις σε υποδομές, εξοπλισμό και περιβαλλοντική αναβάθμιση. Νωρίτερα, ο κ. Λιάγκος είχε κάνει απολογισμό της πενταετούς θητείας του, επισημαίνοντας ότι ο ΟΛΘ ακολούθησε συνετή στρατηγική ανάπτυξης, με θετικό αποτύπωμα στις υποδομές, τη διεθνή του παρουσία και τις σχέσεις με τους φορείς της Θεσσαλονίκης. Παράλληλα, ανέφερε ότι έχει ξεκινήσει το εμβληματικό έργο της επέκτασης της 6ης προβλήτας, με επενδύσεις άνω των 77 εκατ. ευρώ μεταξύ 2018 και 2024, και τη διαμόρφωση δεύτερου επιβατικού σταθμού για κρουαζιέρες, γεγονός που έχει οδηγήσει σε σημαντική αύξηση των επιβατών.

    Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Ιωάννης Τσάρας, χαρακτήρισε το έργο της επέκτασης της 6ης προβλήτας ως «το πλέον εμβληματικό, που η Θεσσαλονίκη και η Βόρεια Ελλάδα αναμένουν 20 χρόνια τώρα» και προσδιόρισε το κόστος του έργου σε περίπου 200 εκατ. ευρώ, διευκρινίζοντας ότι το κόστος αυτό προς το παρόν αξιολογείται και δεν έχει οριστικοποιηθεί. Όσον αφορά τη ματαίωση του διαγωνισμού για την εκχώρηση του 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου (ΟΛΒ), ο κ. Τσάρας υπενθύμισε ότι η εταιρεία έχει ήδη προβεί σε νομικές ενέργειες και πρόσθεσε: «συνεχίζουμε και διερευνούμε καθετί, ώστε να δούμε αν θα προβούμε σε περαιτέρω αστικές ή ποινικές ενέργειες».

    Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ ΑΕ γνωστοποίησε ότι η εταιρεία ετοιμάζεται για τη δεύτερη φάση του διαγωνισμού για τη δημιουργία εμπορευματικού κέντρου στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου, με τέσσερα επιχειρηματικά σχήματα να έχουν εκφράσει ενδιαφέρον. Ο κ. Τσάρας υπενθύμισε την αύξηση των μεγεθών του λιμένος κατά το 2024, παρά τις συνθήκες έντονης γεωπολιτικής αστάθειας, σημειώνοντας ότι η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων και συμβατικού φορτίου αυξήθηκε σημαντικά, όπως και οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων και ο αριθμός των επιβατών.

    Το νέο διοικητικό συμβούλιο της ΟΛΘ ΑΕ, με διετή θητεία, απαρτίζουν οι: Martin Masson, Ιωάννης Τσάρας, Κωνσταντίνος Φωτιάδης, Jessy Lou, Παντελής Μιχαλόπουλος, Αγγελική Σαμαρά, Ευστάθιος Κουτμερίδης, Παναγιώτης Σταμπουλίδης και Ευαγγελία Δαμίγου. Εξ αυτών, ο Παναγιώτης Σταμπουλίδης, εντεταλμένος σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ και επικεφαλής της Μονάδας Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας, επισήμανε: «Η νέα επενδυτική περίοδος για το λιμάνι έρχεται σε μια εποχή που αυτό είναι βιώσιμο και κεφαλαιακά ενισχυμένο…»

Loading

Play