Almi Foods: Ενίσχυση και ανάπτυξη κερδών το 2024 μέσω εξαγωγών

Almi Foods: Ενίσχυση και ανάπτυξη κερδών το 2024 μέσω εξαγωγών

Ενισχυμένα καταγράφονται τα οικονομικά αποτελέσματα της Almi Foods για το 2024, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή της πορεία ανάπτυξης στον κλάδο της βιομηχανίας τροφίμων, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. 

Η εταιρεία, με έδρα την Αλεξάνδρεια Ημαθίας, ενίσχυσε περαιτέρω την εξαγωγική της δραστηριότητα, σημειώνοντας αύξηση τόσο στον κύκλο εργασιών όσο και στα καθαρά της κέρδη, ενώ επιχειρεί πλέον την ενδυνάμωση της και στην ελληνική αγορά.

Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών της Almi Foods για το 2024 ανήλθε σε 39,61 εκατομμύρια ευρώ, έναντι 38,42 εκατομμυρίων ευρώ το 2023, σημειώνοντας αύξηση 2,96%, με την αύξηση να αποδίδεται κυρίως στη συνεχιζόμενη ισχυρή παρουσία της εταιρείας στις διεθνείς αγορές. Οι πωλήσεις σε χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης διαμορφώθηκαν στα 9,74 εκατομμύρια ευρώ, από 10,11 εκατομμύρια ευρώ το 2023, ενώ οι πωλήσεις εντός της ευρωπαϊκής αγοράς αυξήθηκαν από 27,46 σε 28,56 εκατομμύρια ευρώ.

Παράλληλα, η εταιρεία παρουσιάζει θετικά στοιχεία κερδοφορίας, με το μικτό κέρδος να ανέρχεται σε 5,95 εκατομμύρια ευρώ, παραμένοντας σχεδόν αμετάβλητο σε σχέση με τα 5,96 εκατομμύρια ευρώ του 2023, ενώ το EBITDA κατέγραψε αύξηση κατά 5,5%, φτάνοντας τα 3,08 εκατομμύρια ευρώ, από 2,9 εκατομμύρια το 2023.

Αναφορικά με την πορεία του 2025, τα πρώτα δείγματα καταγράφουν τη διατήρηση των σημερινών οικονομικών μεγεθών με τη διοίκηση της εταιρείας, ωστόσο, να αναμένει την ενίσχυση της ανοδικής τάσης, στο δεύτερο μισό του έτους, δεδομένου ότι ήδη καταγράφεται σταθερό ενδιαφέρον από νέες αγορές.

Από τις αρχές του προηγούμενου έτους η Almi Foods υλοποιεί μια στρατηγική ανάπτυξής της στην ελληνική αγορά, η οποία μέχρι σήμερα αντιπροσωπεύει μόλις το 3% των συνολικών της πωλήσεων. Η στρατηγική της εταιρείας για επέκταση περιλαμβάνει τη σύναψη συμφωνιών με τις αλυσίδες super market και τη μετάβαση από τα deli προϊόντα στα προϊόντα καθημερινής κατανάλωσης, με στόχο τον υπερδιπλασιασμό των πωλήσεών της τα επόμενα χρόνια.

Η ενίσχυση της κατηγορίας των προϊόντων καθημερινής κατανάλωσης αποτελεί βασικό όχημα επέκτασής της εταιρείας στην Ελληνική αγορά, έχοντας προχωρήσει σε συνολικό rebranding των συσκευασιών της. Η Almi Foods συνεχίζει να επενδύει σταθερά στον εκσυγχρονισμό της παραγωγής και στη διασφάλιση υψηλής ποιότητας, παραμένοντας προσηλωμένη στο αναπτυξιακό της όραμα.

Η στρατηγική της έμφαση στην ποιότητα και η σταθερή εξαγωγική της παρουσία την καθιστούν έναν από τους πλέον δυναμικούς και αξιόπιστους παράγοντες του εγχώριου κλάδου τροφίμων.

Loading

Play