Η πτηνοτροφική εταιρεία Αγγελάκης ΑΕ βρίσκεται σε αναπτυξιακή τροχιά, στηριζόμενη σε στοχευμένες εμπορικές συνεργασίες, επιλεγμένο δίκτυο διανομής και ένα ευρύ επενδυτικό πρόγραμμα αξίας 30 εκατ. ευρώ, το οποίο είναι σε πλήρη εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2026. Παράλληλα, έχουν κατατεθεί νέα επενδυτικά σχέδια ύψους 15 εκατ. ευρώ για την περίοδο 2025-2028.
Στην ενημερωτική εκδήλωση, ο CEO της εταιρείας, Θάνος Αγγελάκης, εξήγησε ότι οι νέες επενδύσεις αναμένεται να τριπλασιάσουν την παραγωγική δυναμικότητα της Αγγελάκης, αναβαθμίζοντας σημαντικά την παρουσία της στον πτηνοτροφικό κλάδο και διευρύνοντας το αποτύπωμά της στην ελληνική και διεθνή αγορά. Οι επενδύσεις περιλαμβάνουν νέες γραμμές τυποποίησης, επέκταση κτιριακών εγκαταστάσεων και δημιουργία μονάδας με γραμμή προψημένων προϊόντων.
Στο πλαίσιο του επενδυτικού σχεδίου, η Αγγελάκης ΑΕ έχει προχωρήσει πρόσφατα στην εξαγορά της εταιρείας «Νέο Πράσινο Αγρόκτημα Μονοπρόσωπη ΙΚΕ», με στόχο την αύξηση της δυναμικότητάς της σε φάρμες γεννητόρων. Την ίδια στιγμή, η Αγγελάκης διευρύνει το εξαγωγικό της αποτύπωμα, διακινώντας τα προϊόντα της σε 10 χώρες της Ευρώπης, της Μ. Ανατολής και της Ασίας, ενώ η διοίκηση διερευνά τις δυνατότητες επέκτασης των δραστηριοτήτων της σε Σιγκαπούρη και Σαουδική Αραβία.
Ο κ. Αγγελάκης τόνισε ότι, παρά τις πιέσεις από την αύξηση του κόστους, η εταιρεία έχει διατηρήσει σταθερές τις τιμές. «Έχουμε χτίσει μια σχέση με τον καταναλωτή που είναι ειλικρινής και δεν είναι ευκαιριακή», ανέφερε. Μέχρι το 2026, η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει προψημένα προϊόντα στο εξωτερικό.
Για το 2025, ο κύκλος εργασιών της Αγγελάκης εκτιμάται στα 56 εκατ. ευρώ και το EBITDA στα 4 εκατ. ευρώ. Στόχος της διοίκησης είναι ο τζίρος να ξεπεράσει τα 70 εκατ. ευρώ μέχρι το 2026, μέσα από την υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος. Παράλληλα, η εταιρεία εισέρχεται στον τομέα της ζαχαροπλαστικής και του παγωτού μέσω της Sweet Bond.
Με έδρα την Εύβοια, η Αγγελάκης διαθέτει πλήρως καθετοποιημένη μονάδα και συνεργάζεται με τις 8 μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, καθώς και με κορυφαίους retailers του εξωτερικού. Η εταιρεία έχει προχωρήσει σε δυναμικό rebranding ανανεώνοντας την εταιρική της ταυτότητα με κεντρικό μήνυμα Taste Good Life.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
![]()
