ΔΕΗ: Νέες ψηφιακές υπηρεσίες και προϊόντα για το 2026

ΔΕΗ: Νέες ψηφιακές υπηρεσίες και προϊόντα για το 2026

Η ΔΕΗ προχωρά σε αναβάθμιση των υπηρεσιών της προς τους πελάτες, εισάγοντας νέες ψηφιακές εφαρμογές και υπηρεσίες αυτοπαραγωγής ενέργειας, προσφέροντας λύσεις για την καθημερινότητα των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων. Στο 8ο συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, ανακοινώθηκαν οι σχέδιοι για μια νέα γενιά ψηφιακών εφαρμογών που θα φέρουν γρηγορότερη πλοήγηση και προσωποποιημένο περιεχόμενο. Οι νέες υπηρεσίες περιλαμβάνουν:

– Το 2026, ο Όμιλος ΔΕΗ θα λανσάρει μια νέα γενιά ψηφιακών εφαρμογών με ενσωματωμένο τον energy coach, έξυπνες ειδοποιήσεις και πλήρη διαχείριση λογαριασμών, κατανάλωσης και παροχών.

– Η νέα έκδοση του chatbot, με τεχνολογία AI, θα προσφέρει εξατομικευμένες απαντήσεις για λογαριασμούς και κατανάλωση, παρέχοντας καθοδήγηση για εξοικονόμηση ενέργειας. Η υπηρεσία θα ενοποιηθεί με το avatar Φοίβη για πλήρη οπτική και λειτουργική συνέχεια.

– Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα B2B της Κωτσόβολος θα επιτρέπει σε επιχειρήσεις να διαχειρίζονται παραγγελίες και πελάτες σε ένα ενιαίο περιβάλλον.

– Η ΔΕΗ θα προσθέσει την επιλογή υπηρεσίας φωνής στο ΔΕΗ Fiber, το internet που παρέχει μέσω οπτικών ινών.

– Το 2026, θα εισαχθεί στην ελληνική αγορά το μοντέλο PV as a Service, μια συνδρομητική λύση φωτοβολταϊκών, προσφέροντας οικονομικό όφελος και προσβάσιμη αυτοπαραγωγή για νοικοκυριά.

– Η ΔΕΗ θα παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη υπηρεσία διαχείρισης πολυκατοικιών, με ψηφιακές συνελεύσεις και εργαλεία για εξοικονόμηση ενέργειας.

Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου, Γιώργος Καρακούσης, σημείωσε: «Εξελισσόμαστε σε έναν ολοκληρωμένο πάροχο λύσεων, που προσφέρει πραγματική αξία στους πελάτες μας, σχεδιάζοντας υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.»

Στο συνέδριο συμμετείχαν περισσότεροι από 1.200 εργαζόμενοι του Ομίλου στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Loading

Play