Η HELLENiQ ENERGY, μέσω της θυγατρικής της HELLENiQ Petroleum, προχώρησε σε δωρεά προς το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με σκοπό την αναβάθμιση της ψηφιακής υποδομής στο πλαίσιο της ψηφιακής μετάβασης του υπουργείου. Η αναβάθμιση αυτή ενισχύει τη λειτουργία των ψηφιακών υπηρεσιών του υπουργείου και του Λιμενικού Σώματος.
Σύμφωνα με ανακοίνωση, αντικαταστάθηκε κρίσιμος μηχανογραφικός εξοπλισμός με σύγχρονα συστήματα πληροφορικής, βελτιώνοντας τη διασύνδεση των υπηρεσιών του υπουργείου και των λιμενικών αρχών σε όλη τη χώρα.
Αυτή η αναβάθμιση διευκολύνει τον συντονισμό με την κεντρική διοίκηση και ενισχύει τις επιχειρησιακές δυνατότητες της Ακτοφυλακής, ενώ παράλληλα θωρακίζει την ασφάλεια των πληροφοριακών συστημάτων.
Η τελετή παράδοσης του νέου ψηφιακού εξοπλισμού πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο υπουργείο, παρουσία του υπουργού Ναυτιλίας, Βασίλη Κικίλια και του διευθύνοντος συμβούλου της HELLENiQ ENERGY, Ανδρέα Σιάμισιη.
Ο υπουργός δήλωσε: «Ευχαριστούμε την HELLENiQ ENERGY για την ευγενική κίνηση προσφοράς στο Υπουργείο». Η δωρεά αυτή έρχεται σε μια εποχή όπου οι ανάγκες του Λιμενικού Σώματος αυξάνονται συνεχώς, με προτεραιότητα την αστυνόμευση της ΑΟΖ και την αντιμετώπιση της παράνομης μετανάστευσης.
Ο διευθύνων σύμβουλος της HELLENiQ ENERGY, Ανδρέας Σιάμισιης, τόνισε τη σημασία της προηγμένης τεχνολογίας και της κυβερνοασφάλειας για τις κρίσιμες υποδομές, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της εταιρείας να στηρίζει θεσμούς που διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στην ασφάλεια και την πρόοδο της ελληνικής κοινωνίας.
![]()

