Δυναμική ανάπτυξη στις ελληνο-ινδικές σχέσεις στο Επιχειρηματικό Φόρουμ της Αθήνας

Δυναμική ανάπτυξη στις ελληνο-ινδικές σχέσεις στο Επιχειρηματικό Φόρουμ της Αθήνας

Στο Ελληνο-Ινδικό Επιχειρηματικό Φόρουμ που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, αναδείχθηκαν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης των οικονομικών και εμπορικών σχέσεων μεταξύ Ελλάδας και Ινδίας. Το Φόρουμ, που συνδιοργανώθηκε από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) και την Enterprise Greece, σε συνεργασία με τη Federation of Indian Chambers of Commerce & Industry (FICCI), επιβεβαίωσε το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τη διεύρυνση των διμερών σχέσεων.

Η εκδήλωση έλαβε χώρα στο πλαίσιο της επίσκεψης ινδικής επιχειρηματικής αποστολής στην ελληνική πρωτεύουσα, από τις 4 έως τις 6 Μαρτίου, και ακολούθησε τη συνάντηση του Έλληνα πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, με τον Ινδό ομόλογό του, Narendra Modi.

Ο πρέσβης της Ινδίας στην Αθήνα, Rudrendra Tandon, χαιρέτισε την εκδήλωση, ενώ ο Ιωάννης Κούρταλης από το ΕΒΕΑ υπογράμμισε τις δυνατότητες συνεργασίας στους τομείς της τεχνολογίας, ενέργειας, υποδομών, τροφίμων και τουρισμού. Η διεξαγωγή του Φόρουμ δείχνει τη σταθερή δέσμευση και των δύο πλευρών, παρά τις τρέχουσες προκλήσεις στην αεροπορική σύνδεση.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπρόσωποι οκτώ ινδικών εταιρειών, με επιπλέον δεκατέσσερις επιχειρηματίες να συμμετέχουν διαδικτυακά. Οι συμμετέχουσες εταιρείες δραστηριοποιούνται σε τομείς όπως η εκπαίδευση, η άμυνα, η πληροφορική και τα φαρμακευτικά προϊόντα. Στο πλαίσιο του Φόρουμ, πραγματοποιήθηκαν περίπου 80 διμερείς συναντήσεις, με στόχο την ενίσχυση της επιχειρηματικής δικτύωσης και τη διερεύνηση νέων συνεργασιών.

Loading

Play