Εντυπωσιακή αύξηση 8% στις πωλήσεις του ομίλου JUMBO στο πρώτο εξάμηνο του 2025

Εντυπωσιακή αύξηση 8% στις πωλήσεις του ομίλου JUMBO στο πρώτο εξάμηνο του 2025

Αύξηση πωλήσεων περίπου 8% καταγράφει ο όμιλος JUMBO κατά την περίοδο Ιανουάριος-Αύγουστος 2025, σε σχέση με πέρυσι. Η διοίκηση εκτιμά ότι εφόσον ο ετήσιος ρυθμός παραμείνει στο 8%, υπάρχει πιθανότητα τα καθαρά κέρδη να διατηρηθούν στα περυσινά οργανικά επίπεδα. Καθοριστική για την εξέλιξη των μεγεθών θα είναι όπως κάθε χρόνο η εμπορική περίοδος των Χριστουγέννων που θα αποτελέσει κρίσιμη δοκιμασία για τη διατήρηση του θετικού ρυθμού ανάπτυξης.

Συγκεκριμένα, το πρώτο εξάμηνο του 2025, οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 8,01% σε σύγκριση την αντίστοιχη περίοδο το 2024 και έφτασαν τα 497,28 εκατ. ευρώ. Το μικτό περιθώριο κέρδους διαμορφώθηκε στο 53,86% από 55,27%. Χωρίς την επίδραση των ασφαλιστικών αποζημιώσεων, τα κέρδη προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) του ομίλου ήταν αυξημένα κατά +7,05%. Τα καθαρά κέρδη του ομίλου ανήλθαν σε 117,18 εκατ. ευρώ έναντι αυτών της αντίστοιχης περσινής περιόδου που ήταν 121,69 εκατ. ευρώ.

Κατά την 30η Ιουνίου 2025, τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα ήταν ανώτερα του συνολικού ποσού των δανειακών υποχρεώσεων και των υποχρεώσεών του από μισθώσεις, κατά το ποσό των 309,79 εκατ. ευρώ έναντι 372,51 εκατ. ευρώ κατά την 31.12.2024. Συνολικά οι χρηματικές διανομές μέχρι σήμερα ανέρχονται σε 131,5 εκατ. ευρώ. Η εταιρία κατά το 2024 και 2025 είχε υλοποιήσει πρόγραμμα αγοράς ιδίων μετοχών, κατέχοντας έως 30.06.2025 συνολικά 1.694.198 μετοχές (1,25%). Στις 04.08.2025 οι μετοχές αυτές ακυρώθηκαν και διαγράφηκαν από το Χρηματιστήριο Αθηνών.

Ο όμιλος JUMBO συνεχίζει την ισχυρή αναπτυξιακή του τροχιά, αριθμώντας σήμερα 89 καταστήματα: 53 στην Ελλάδα, 6 στην Κύπρο, 10 στη Βουλγαρία και 20 στη Ρουμανία. Μέσα από σταθερά βήματα, ο όμιλος στοχεύει κατά μέσο όρο στο άνοιγμα δύο νέων υπερ-καταστημάτων ετησίως.

Ο όμιλος επενδύει συστηματικά στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καταστήματος σε όλες τις χώρες παρουσίας του, ενισχύοντας τη θέση του στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Παράλληλα, υλοποιεί σημαντικές επενδύσεις σε κυβερνοασφάλεια, εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης και τον εκσυγχρονισμό του ERP συστήματος, με στόχο τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας και την αύξηση της λειτουργικής αποδοτικότητας.

Loading

Play