Το 2025 αποτελεί χρονιά επιτάχυνσης του πενταετούς στρατηγικού πλάνου που ξεκίνησε το 2023 για την ΑΒ Βασιλόπουλος, με έμφαση στην ενδυνάμωση του δικτύου καταστημάτων και την αναβάθμιση των τεχνολογικών υπηρεσιών. Ο εξορθολογισμός του δικτύου συνεχίζεται μέσα από τη μετατροπή εταιρικών καταστημάτων σε καταστήματα που λειτουργούν με το σύστημα δικαιόχρησης (franchising). Παράλληλα, η αλυσίδα διερευνά εξαγορές τοπικών εταιρειών του κλάδου σε περιοχές με αδύναμη παρουσία.
Κατά την διάρκεια δημοσιογραφικής συνάντησης, ο Νίκος Λαβίδας, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, ανέφερε ότι πρόσφατα ήρθε σε συμφωνία με την βορειοελλαδίτικη αλυσίδα Πτολεμαΐς για την εξαγορά πέντε καταστημάτων. Η διοίκηση θέτει ορίζοντα διετίας για την επιστροφή στην κερδοφορία, αναμένοντας την επίτευξή της στη χρήση του 2026.
Ο κ. Λαβίδας σημείωσε ότι η αλυσίδα παρακολουθεί την ανάπτυξη της αγοράς με ποσοστό +6,6% και θέτει στόχο για το 2028 να επαναφέρει το λειτουργικό περιθώριο στο 4%, από το 1,4% που είναι σήμερα. Εστιάζοντας στα οικονομικά στοιχεία, το 2024 η ΑΒ Βασιλόπουλος παρουσίασε κύκλο εργασιών 1,94 δισ. ευρώ, μειωμένο κατά 1,8% σε σύγκριση με το 2023, ως αποτέλεσμα της αναδιάρθρωσης του δικτύου καταστημάτων.
Η εταιρεία ολοκλήρωσε επενδύσεις ύψους 41,5 εκατ. ευρώ που αφορούσαν νέα καταστήματα και νέες τεχνολογίες, ενώ η ΑΒ Βασιλόπουλος ενίσχυσε το πρόγραμμα πιστότητάς της μέσω της κάρτας ΑΒ Plus, επενδύοντας 30 εκατ. ευρώ το 2024 σε προσφορές και πόντους.
Μέχρι το 2028, στόχος είναι η εταιρεία να διαθέτει 900 καταστήματα, εκ των οποίων τα 700 μέσω franchise. Η ιδιωτική ετικέτα παραμένει στρατηγικός μοχλός αξίας, με στόχο αύξησης μεριδίου στο 40% εντός της πενταετίας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ