Επιταχύνοντας την αναδιάρθρωση: Πώς η ΑΒ Βασιλόπουλος στοχεύει σε ανάπτυξη και κερδοφορία

Επιταχύνοντας την αναδιάρθρωση: Πώς η ΑΒ Βασιλόπουλος στοχεύει σε ανάπτυξη και κερδοφορία

Το 2025 αποτελεί χρονιά επιτάχυνσης του πενταετούς στρατηγικού πλάνου που ξεκίνησε το 2023 για την ΑΒ Βασιλόπουλος, με έμφαση στην ενδυνάμωση του δικτύου καταστημάτων και την αναβάθμιση των τεχνολογικών υπηρεσιών. Ο εξορθολογισμός του δικτύου συνεχίζεται μέσα από τη μετατροπή εταιρικών καταστημάτων σε καταστήματα που λειτουργούν με το σύστημα δικαιόχρησης (franchising). Παράλληλα, η αλυσίδα διερευνά εξαγορές τοπικών εταιρειών του κλάδου σε περιοχές με αδύναμη παρουσία.

Κατά την διάρκεια δημοσιογραφικής συνάντησης, ο Νίκος Λαβίδας, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, ανέφερε ότι πρόσφατα ήρθε σε συμφωνία με την βορειοελλαδίτικη αλυσίδα Πτολεμαΐς για την εξαγορά πέντε καταστημάτων. Η διοίκηση θέτει ορίζοντα διετίας για την επιστροφή στην κερδοφορία, αναμένοντας την επίτευξή της στη χρήση του 2026.

Ο κ. Λαβίδας σημείωσε ότι η αλυσίδα παρακολουθεί την ανάπτυξη της αγοράς με ποσοστό +6,6% και θέτει στόχο για το 2028 να επαναφέρει το λειτουργικό περιθώριο στο 4%, από το 1,4% που είναι σήμερα. Εστιάζοντας στα οικονομικά στοιχεία, το 2024 η ΑΒ Βασιλόπουλος παρουσίασε κύκλο εργασιών 1,94 δισ. ευρώ, μειωμένο κατά 1,8% σε σύγκριση με το 2023, ως αποτέλεσμα της αναδιάρθρωσης του δικτύου καταστημάτων.

Η εταιρεία ολοκλήρωσε επενδύσεις ύψους 41,5 εκατ. ευρώ που αφορούσαν νέα καταστήματα και νέες τεχνολογίες, ενώ η ΑΒ Βασιλόπουλος ενίσχυσε το πρόγραμμα πιστότητάς της μέσω της κάρτας ΑΒ Plus, επενδύοντας 30 εκατ. ευρώ το 2024 σε προσφορές και πόντους.

Μέχρι το 2028, στόχος είναι η εταιρεία να διαθέτει 900 καταστήματα, εκ των οποίων τα 700 μέσω franchise. Η ιδιωτική ετικέτα παραμένει στρατηγικός μοχλός αξίας, με στόχο αύξησης μεριδίου στο 40% εντός της πενταετίας.

Loading

Play