Η μετάβαση του εμπορίου: Από το ράφι στην ψηφιακή εποχή

Η μετάβαση του εμπορίου: Από το ράφι στην ψηφιακή εποχή

Το σύγχρονο εμπόριο δεν είναι μία μόνο δραστηριότητα. Είναι ένα πολύπλοκο οικοσύστημα που ενώνει ανθρώπους, προϊόντα, δεδομένα, τεχνολογία, χώρους και νέες μορφές κατανάλωσης. Το THE COMMERCE Business Summit αναδεικνύει αυτόν τον πολυεπίπεδο χαρακτήρα μέσα από θεματικές που χαρτογραφούν όλο το εύρος του εμπορίου – από το κεφάλαιο και την παραγωγή, μέχρι τα brands, την τεχνητή νοημοσύνη, τα φυσικά καταστήματα και την οικονομία των δημιουργών. Παρακάτω παρουσιάζεται ένας χρηστικός οδηγός με όλες τις ενότητες που απασχολούν σήμερα το εμπόριο με βάση την θεματολογία του THE COMMERCE Business Summit που πραγματοποιείται αύριο Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2025, στις 10:00 π.μ., στο ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260 – ΚΤΙΡΙΟ Δ (είσοδος από Σπύρου Πολυκράτη 4, ‘Άγιος Ιωάννης Ρέντης).1. Κεφάλαιο, δυναμική και ανάπτυξηΗ εμπορική δραστηριότητα επηρεάζεται από τη χρηματοδότηση, τους επενδυτικούς κύκλους και τη δυνατότητα των επιχειρήσεων να χτίζουν μομέντουμ. Mastering Capital & Momentum: πώς το κεφάλαιο συναντά τη στρατηγική, πώς οι επιχειρήσεις αποκτούν ταχύτητα και αντοχή.2. Κατανόηση καταναλωτή, δεδομένα και AIΤο εμπόριο στηρίζεται σε πληροφορία: τι θέλει ο καταναλωτής, γιατί το θέλει και πώς το εκφράζει. – Insights, Brands & AI: πώς η τεχνητή νοημοσύνη μετασχηματίζει έρευνα, branding και ανάλυση συμπεριφοράς. – Beyond the New Normal: πώς ανακάμπτει η κατανάλωση στη μετα-πανδημική εποχή, υπό την επιρροή της AI. – Δεδομένα & Επιρροή: τα δεδομένα ως «νέο χρυσάφι» στο ράφι.3. Από την παραγωγή έως την αγοράΕδώ φωτίζεται ολόκληρη η αλυσίδα αξίας:Ο Δρόμος του Προϊόντος: Από την Παραγωγή στην Αγορά, η διαδρομή που περνά από logistics, ποιότητα, κόστος, τοποθέτηση και εμπειρία αγοράς.4. Εμπειρίες λιανικής και πρότυπα λειτουργίαςΜελέτη πραγματικών business cases και νέων προτύπων: LIDL Experience, πώς ένα μεγάλο λιανικό format επηρεάζει εμπειρία, κόστη, αγοραστικές συνήθειες.5. Ο ρόλος της εικόνας και της επικοινωνίαςΤο εμπόριο είναι και εικόνα: Η Εικόνα Είναι το Μήνυμα, πώς το design, το packaging, το visual merchandising και η ψηφιακή παρουσία δημιουργούν προσδοκίες και αξία.6. Ηγεσία και στρατηγική στο εμπόριοΟ εμπορικός κόσμος χρειάζεται αποφάσεις και κατεύθυνση. – Lead the Path – σύγχρονα μοντέλα ηγεσίας. – Woman Leadership in a New Era – η νέα εποχή γυναικείας ηγεσίας σε ένα διαρκώς εξελισσόμενο εμπορικό τοπίο.7. Ο χώρος: φυσικός, ψηφιακός και ενδιάμεσοςΗ μετάβαση του εμπορίου από το κατάστημα στο e-shop έχει δημιουργήσει μια νέα ενιαία πραγματικότητα. – Ο Χώρος σε Ψηφιακό & Φυσικό Επίπεδο – πώς σχεδιάζονται πλέον τα retail περιβάλλοντα. – Phygital: Ο Νέος Προορισμός – η σύγκλιση φυσικής και ψηφιακής εμπειρίας. – Connected Commerce – η ροή του χρήστη σε όλα τα κανάλια ως ενιαία εμπειρία.8. Η οικονομία των δημιουργώνΤο εμπόριο δεν ανήκει μόνο σε μεγάλες εταιρείες. Περιλαμβάνει και δημιουργούς περιεχομένου:Brand-Building in the Creators’ Economy – πώς influencers και δημιουργοί επηρεάζουν τις αγορές και το brand equity.9. Συμπληρωματικά επιχειρηματικά μοντέλαΗ συνεργασία, η συνεξέλιξη και τα «υβριδικά» μοντέλα είναι πια κανόνας.Fireside Chat Symbiotic Commerce – το εμπόριο ως οικοσύστημα συνεργειών μεταξύ εταιρειών, τεχνολογίας και καταναλωτών.10. Το μέλλον του εμπορίουΤέλος, μια ενότητα που συνοψίζει τις διεθνείς τάσεις:The Brave New World – η επόμενη δεκαετία του εμπορίου, οι αλλαγές στις συνήθειες, οι τεχνολογίες και τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα.Οι θεματικές του συνεδρίου δείχνουν ότι το εμπόριο σήμερα αγγίζει όλους τους τομείς της οικονομίας και της κοινωνίας: από τη χρηματοδότηση μέχρι το curation προϊόντων, από τα δεδομένα μέχρι την ανθρώπινη ψυχολογία, από τα φυσικά καταστήματα μέχρι την οικονομία των δημιουργών.

Loading

Play