Οι συνδρομητές δηλώνουν ότι η εμπειρία τους με το δίκτυο έχει βελτιωθεί αισθητά τον τελευταίο χρόνο.
Η επικοινωνία είναι ουσιαστικά η καθημερινότητά μας: η φωνή που φτάνει καθαρά στα αγαπημένα μας πρόσωπα, το μήνυμα που έρχεται αμέσως όταν έχει σημασία, και η σύνδεση που παραμένει σταθερή ακόμη και στις πιο δύσκολες στιγμές.
Το αίσθημα ασφάλειας και εμπιστοσύνης αναγνωρίζεται από τους συνδρομητές της Vodafone, καθώς σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα ικανοποίησης πελατών, η ικανοποίηση από το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας έχει αυξηθεί κατά 18% την περίοδο Απριλίου – Αυγούστου 2025, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2024.
Ταυτόχρονα, οι δυσαρεστημένοι συνδρομητές μειώθηκαν κατά 10%, ακόμα και τους καλοκαιρινούς μήνες, οι οποίοι είναι ιδιαίτερα απαιτητικοί σε επίπεδο συνδεσιμότητας.
Η Vodafone προχωρά σε συνεχείς αναβαθμίσεις και επενδύσεις, επιτυγχάνοντας σημαντική κάλυψη που ξεπερνά το 94% και παρουσία σε 247 πόλεις και 70 νησιά, με στόχο την κάλυψη 96% έως τον Μάρτιο του 2026.
Η επένδυση στους νέους σταθμούς βάσης και σε τεχνολογίες αιχμής επιτρέπει στους χρήστες να παραμένουν συνδεδεμένοι σε απομακρυσμένες περιοχές, δείχνοντας ότι η Vodafone συνδυάζει την τεχνολογία με το ανθρώπινο στοιχείο.
Μέσα από τη νέα επικοινωνιακή καμπάνια, προβάλλεται η δύναμη του δικτύου, καθώς δείχνει πώς ένα μικρό παιδί από ένα ακριτικό νησί μπορεί να επικοινωνήσει με τους νέους αστέρες της Εθνικής.
Δείτε το σχετικό βίντεο: Δίκτυο Vodafone 5G
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ