Ισχυρή αύξηση στις απευθείας online κρατήσεις ξενοδοχείων στην Ελλάδα για το 2026

Ισχυρή αύξηση στις απευθείας online κρατήσεις ξενοδοχείων στην Ελλάδα για το 2026

Ισχυρή άνοδο σημειώνουν οι απευθείας online ξενοδοχειακές κρατήσεις στην Ελλάδα για το 2026, σύμφωνα με συγκεντρωτικά στοιχεία προκρατήσεων έως τα τέλη Οκτωβρίου που συγκέντρωσε και ανέλυσε η εταιρεία Nelios. Η ανάλυση έδειξε ότι οι προκρατήσεις για το 2026 είναι αυξημένες κατά 33,3% συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2024, ενώ και ο τζίρος εμφανίζεται ενισχυμένος κατά 19,2%. Η δυναμική των μεμονωμένων ταξιδιωτών αποτυπώνεται σχεδόν σε όλους τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς της χώρας, με εξαίρεση τις μικρές απώλειες για τη Ζάκυνθο, τη Ρόδο, τη Σαντορίνη και τη Μύκονο, προμηνύοντας μια σεζόν με ιδιαίτερα υψηλή τουριστική ζήτηση για την Ελλάδα.

Η Κρήτη κυριαρχεί στην αύξηση προκρατήσεων με ποσοστά 117,5% και 164,66% στον τζίρο, ενώ η Κως παρουσιάζει την ισχυρότερη επίδοση πανελλαδικά. Στη νησιωτική Ελλάδα, τα Ιόνια Νησιά ακολουθούν με προκρατήσεις αυξημένες κατά 58,2% και τζίρο ενισχυμένο κατά 129,5% συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Οι Κυκλάδες σημειώνουν άνοδο προκρατήσεων της τάξης του 20%, αλλά μείωση του τζίρου κατά 7,2%. Οι Δωδεκάνησοι βρίσκονται σε θετικό έδαφος με αυξήσεις 1,7% και 5,1% αντίστοιχα. Πολύ θετικά αναμένονται και οι προκρατήσεις για την Κέρκυρα με αυξήσεις 69% στις προκρατήσεις και 146% στο τζίρο των online κρατήσεων.

Μικτή είναι η εικόνα στις Κυκλάδες, όπου παρατηρείται υποχώρηση στον τζίρο για τη Σαντορίνη και τη Μύκονο. Πτωτική τάση εμφανίζουν επίσης η Ζάκυνθος και η Ρόδος, γεγονός που αντανακλά διαφοροποιήσεις στην πρώιμη ζήτηση. Στα μεγάλα αστικά κέντρα, η Θεσσαλονίκη σημειώνει αύξηση προκρατήσεων κατά 67,7% και τζίρου κατά 56,2%, ενώ η Αθήνα παρουσιάζει αύξηση προκρατήσεων 24% και τζίρου 29,22%.

Η ζήτηση για την εορταστική περίοδο του 2025 είναι επίσης ενισχυμένη, με την Αράχωβα να ξεχωρίζει με άλμα κρατήσεων 137,5% και τζίρου 161%. Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη εμφανίζουν επίσης αυξήσεις στις κρατήσεις και τους τζίρους. Ο CEO της Nelios τόνισε ότι οι διεθνείς ταξιδιώτες εμφανίζουν πολύ υψηλή ευαισθησία στις τιμές και στρέφονται στις early booking προσφορές, γεγονός που αντικατοπτρίζει τη διάθεση για ταξίδια.

Loading

Play