Ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης ανήλθε σε 61 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2025, έναντι 49,6 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2024, αυξημένος κατά 23%, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 54% του συνολικού κύκλου εργασιών.
Όσον αφορά την συνεισφορά των τεσσάρων τομέων δραστηριότητας στον κύκλο εργασιών του εννεαμήνου 2025, το 32% προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 15% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 41% από παραγωγές τρίτων και το 12% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.
Για το σύνολο του 2025, η Παπουτσάνης προβλέπει τη διατήρηση υψηλού ρυθμού ανάπτυξης του κύκλου εργασιών, τόσο ως αποτέλεσμα της ανάπτυξης των υφιστάμενων και της έναρξης σημαντικών νέων συνεργασιών, όσο και χάρη στην περαιτέρω ενίσχυση των πωλήσεων των επωνύμων προϊόντων. Η διοίκηση εκτιμά επίσης σημαντική ανάπτυξη του κύκλου εργασιών χάρη σε νέες συνεργασίες και ανάπτυξη των υφιστάμενων, καθώς και περιορισμό των εν λειτουργία παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Ευρώπη.
Επισκόπηση ανά τομέα δραστηριότητας
Επώνυμα Προϊόντα: Η κατηγορία αυτή παρουσίασε ισχυρή ανάπτυξη κατά 29% σε σύγκριση με το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2024, ως αποτέλεσμα της δυναμικής επέκτασης του προϊοντικού χαρτοφυλακίου και της εισόδου της εταιρείας σε νέες σημαντικές κατηγορίες φροντίδας νοικοκυριού. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης στις κατηγορίες οικιακής φροντίδας έχει υπερδιπλασιαστεί, με θετική ανταπόκριση από τους καταναλωτές.
Ξενοδοχειακά Προϊόντα: Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυξήθηκαν κατά 2% το εννεάμηνο του 2025, οδηγούμενες από την ανάπτυξη των πωλήσεων των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων Παπουτσάνης. Ειδικότερα, οι πωλήσεις των προϊόντων παρουσίασαν αύξηση κατά 14%, με δυναμική ανάπτυξη τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στις αγορές του εξωτερικού.
Προϊόντα τρίτων: Οι πωλήσεις της κατηγορίας σημείωσαν σημαντική ανάπτυξη το εννεάμηνο του 2025, καθώς έκλεισαν με αύξηση +41% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024, χάρη στη διεύρυνση υφιστάμενων συνεργασιών και την ένταξη νέων πελατών. Βιομηχανικές πωλήσεις: Οι πωλήσεις της κατηγορίας παρουσίασαν μείωση κατά 4%, η οποία οφείλεται στο προϊοντικό μείγμα (product mix) των σαπωνομαζών που πωλήθηκαν.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ