Σειρά δράσεων που συνδυάζουν αγορές και ψυχαγωγία για την περίοδο των θερινών εκπτώσεων έχουν ανακοινωθεί από τα εμπορικά κέντρα της LAMDA Development.
Ειδικότερα, κάθε Σάββατο στο The Mall Athens, στον χώρο «Urban Roof Garden», πραγματοποιούνται μουσικές βραδιές με λάτιν ρεπερτόριο και θέα την πόλη. Στο Golden Hall, το «Taste Garden» προσφέρει επιλογές street food και ζωντανή μουσική κάθε Παρασκευή και Σάββατο απόγευμα. Στο Designer Outlet Athens, παρέχονται επιπλέον εκπτώσεις σε γνωστά brands και το κατάστημα παραμένει ανοιχτό και τις Κυριακές. Στο Mediterranean Cosmos (Θεσσαλονίκη), η δράση «Square Alive» περιλαμβάνει θερινές προβολές, μουσική και φαγητό στην κεντρική πλατεία του κέντρου.
Τα 4 εμπορικά κέντρα της LAMDA σε λειτουργία σημείωσαν νέο ιστορικό υψηλό Retail EBITDA στα 22,7 εκατ. ευρώ στο πρώτο τρίμηνο 2025, κυρίως λόγω της αύξησης των βασικών μισθωμάτων. Παρά την καταβολή φόρων ακίνητης περιουσίας νωρίτερα σε σχέση με το 2024, τα αποτελέσματα υποστηρίχθηκαν από τη συνεχιζόμενη αύξηση της επισκεψιμότητας, καθώς και από την επίτευξη νέου ρεκόρ πωλήσεων καταστημάτων στα 175 εκατ. ευρώ.
Έχουν συμφωνηθεί Heads of Terms (HoT) με μισθωτές για 63% της Συνολικής Μεικτής Εκμισθώσιμης Επιφάνειας στο The Ellinikon Mall και 77% του GLA στη Riviera Galleria, αντικατοπτρίζοντας το ισχυρό ενδιαφέρον των εμπορικών σημάτων για αυτές τις νέες αναπτύξεις. Τα δεδομένα αυτά αντικατοπτρίζουν τα ισχυρά θεμελιώδη της αγοράς και την εμπιστοσύνη στις νέες προοπτικές ανάπτυξης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ