Η κρίση της τελευταίας πενταετίας στον τομέα της ενέργειας, στις τιμές των σιτηρών και των πρώτων υλών καθώς και στην αγορά εργασίας, αποτέλεσε για την ΜΑΚΒΕΛ-EURIMAC μια ευκαιρία για νέες συνεργασίες και ανάπτυξη σε νέες αγορές. Οι αγορές αυτές επιθυμούν να δοκιμάσουν ζυμαρικά υψηλής ποιότητας που δεν είναι «ιταλικά», δήλωσε ο CEO Οδυσσέας Παπαδόπουλος, κατά τη διάρκεια του 3rd Industry 4.0 Summit «Τάσεις, προκλήσεις και Στρατηγική στη Νέα Εποχή» που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα.
Η εταιρεία επένδυσε επίσης στην εγχώρια αγορά με την παραγωγή και διάθεση μιας νέας σειράς ζυμαρικών χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη. Αυτή η σειρά απευθύνεται σε άτομα που επιδιώκουν μείωση της αύξησης της γλυκόζης μετά το γεύμα τους, αλλά και σε όλους τους σύγχρονους καταναλωτές.
Ο κ. Παπαδόπουλος, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, τόνισε ότι στη ΜΑΚΒΕΛ-EURIMAC η διοίκηση προτιμά να «ακούει» τις προτάσεις των ανθρώπων της που γνωρίζουν τις καθημερινές ανάγκες. Έτσι, όλοι συμμετέχουν στις αποφάσεις για επόμενες κινήσεις και επενδύσεις, σύμφωνα με τις αρχές της επιχείρησης και το ρυθμιστικό πλαίσιο που ισχύει. Η επιχείρηση δίνει επίσης μεγάλη σημασία στην ανάπτυξη των soft skills των εργαζομένων, ιδιαιτέρως της διοικητικής ομάδας.
Η ανάπτυξη ειλικρινών σχέσεων με το λιανεμπόριο και τις μεγάλες αλυσίδες, οι σταθερές αξίες και η «τίμια» τιμολογιακή πολιτική έχουν προσφέρει στη ΜΑΚΒΕΛ-EURIMAC τη δυνατότητα να αναπτύσσεται ταχύτερα από την υπόλοιπη αγορά ζυμαρικών στη χώρα, έχοντας κατακτήσει μερίδιο 30% τόσο με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας όσο και με το brand ΜΑΚΒΕΛ.
Το τρίπτυχο βιωσιμότητα, καινοτομία και εξωστρέφεια με επίκεντρο τον άνθρωπο αποτελεί τη στρατηγική που ακολουθεί η εταιρεία, όχι μόνο θεωρητικά αλλά και πρακτικά, φέρνοντάς την πιο κοντά στην κοινωνία. «Κινούμαστε γρήγορα αλλά όχι βιαστικά», υπογράμμισε ο κ. Παπαδόπουλος.
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου οργανώθηκαν (16) one-to-one συναντήσεις για συζητήσεις σχετικά με συνεργασίες σε διάφορα επίπεδα προμήθειας υλικών και υπηρεσιών, καθώς και την ανταλλαγή απόψεων για θέματα όπως η AI, η κυβερνοασφάλεια και ο ρόλος του IT στην επιχείρηση.
Αξιοσημείωτο είναι ότι η ΜΑΚΒΕΛ-EURIMAC λάνσαρε το 2024 ένα πρωτοποριακό προϊόν, το Σπαγγέτι Νο. 6 Χαμηλού Γλυκαιμικού Δείκτη, που αναγνωρίζεται ως πρόδρομος μιας νέας κατηγορίας ζυμαρικών στο πλαίσιο μιας υγιεινής διατροφής. Τα προϊόντα είναι πιστοποιημένα από τον OXFORD BROOKS U.K, τον μοναδικό διαπιστευμένο φορέα πιστοποίησης γλυκαιμικού δείκτη στην Ευρώπη.
Ο χαμηλός γλυκαιμικός δείκτης: η αντικατάσταση ευπέπτων αμύλων με άπεπτο άμυλο στο γεύμα συμβάλλει στη μείωση της αύξησης της γλυκόζης στο αίμα μετά το γεύμα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
 
 
						 
  
