Όμιλος Green Beverages: Ιστορικά κέρδη και στρατηγικές επενδύσεις για το 2024

Όμιλος Green Beverages: Ιστορικά κέρδη και στρατηγικές επενδύσεις για το 2024

Ο κύκλος εργασιών του ομίλου Green Beverages διαμορφώθηκε σε 119 εκατ. ευρώ το 2024, σημειώνοντας άνοδο 15,8% σε σύγκριση με το 2023. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η αύξηση των πωλήσεων ήταν αποτέλεσμα της δυναμικής ζήτησης προϊόντων εμφιαλωμένου νερού και αναψυκτικών, καθώς και της καινοτομίας στα ποτά τύπου «Better for You», με απόλυτη επικέντρωση σε στρατηγικές αγορές.

Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) για την περίοδο ανήλθαν σε 8,1 εκατ. ευρώ από 2,6 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος. Η καθαρή ζημία του Ομίλου μειώθηκε κατά 50,9%, αποτυπώνοντας την αποτελεσματικότητα του μετασχηματισμού που βρίσκεται σε εξέλιξη. Το 2024 χαρακτηρίστηκε από μια σειρά στοχευμένων επενδύσεων που ενισχύουν την ανθεκτικότητα και την αποδοτικότητα του Ομίλου, όπως:

– Η αναβάθμιση της μονάδας παραγωγής φυσικού μεταλλικού νερού στη Ζήρεια Κορινθίας με ανανέωση του brand.

– Η εγκατάσταση νέας γραμμής παραγωγής γυάλινων φιαλών και PET, που μειώνει το κόστος παραγωγής και ενισχύει τη βιωσιμότητα.

– Η ψηφιοποίηση με υπερσύγχρονο ERP σύστημα και η καθολική χρήση πράσινης ενέργειας στις εγκαταστάσεις των Ιωαννίνων, με χρήση φωτοβολταϊκών που τίθενται σε πλήρη λειτουργία από το β’ εξάμηνο του 2025.

Παράλληλα, το 2024 αποτέλεσε σημαντικό σταθμό για τη στρατηγική βιωσιμότητας του Ομίλου, καθώς δημοσιεύθηκε η πρώτη έκθεση βιωσιμότητας, καταγράφοντας με διαφάνεια τις δράσεις, τις επιδόσεις και τις βασικές αρχές του στους πυλώνες ESG. Μέσα στο 2025, ο Όμιλος θα προχωρήσει στη δημοσίευση της έκθεσης για το 2024, ενσωματώνοντας νέες δεσμεύσεις και μετρήσιμους στόχους. Αυτή η πρωτοβουλία υπογραμμίζει τη σταθερή προσήλωση του Ομίλου σε ένα μοντέλο υπεύθυνης και βιώσιμης ανάπτυξης, με μακροπρόθεσμο αντίκτυπο για την κοινωνία και το περιβάλλον.

Ο Όμιλος ενισχύει την παρουσία του σε δύο βασικές γεωγραφικές περιοχές: την Ελλάδα, όπου κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο του φυσικού μεταλλικού νερού, και τη Μέση Ανατολή, όπου διαμορφώνονται στρατηγικές ευκαιρίες ανάπτυξης. Το 2024, υπεγράφησαν δύο στρατηγικές συνεργασίες με τη Gulf International στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Al Rabie στη Σαουδική Αραβία, που ανοίγουν τον δρόμο για τοπική παραγωγή και δυναμική επέκταση σε επιλεγμένες αγορές της Μέσης Ανατολής.

Την ίδια στιγμή, η ΧΗΤΟΣ, βασικός πυλώνας του Ομίλου Green Beverages, διατήρησε και ενίσχυσε τη δυναμική της πορεία το 2024, αποτελώντας κινητήριο δύναμη για την ανάπτυξη του Ομίλου. Οι πωλήσεις του φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ αυξήθηκαν κατά 14% και ανήλθαν σε 89,4 εκατ. ευρώ, ενώ οι πωλήσεις των αναψυκτικών GREEN κατέγραψαν άνοδο 22%, αγγίζοντας τα 30 εκατ. ευρώ σε τζίρο. Η συνεχής επένδυση στην ποιότητα, την καινοτομία και τη διεθνή επέκταση επιβεβαιώνει τη σταθερή ηγετική θέση της ΧΗΤΟΣ στην εγχώρια αγορά, καθώς και τη στρατηγική της σημασία για την παγκόσμια ανάπτυξη του Ομίλου.

Με τη διεθνή αγορά των μη αλκοολούχων ποτών να προβλέπεται να υπερδιπλασιαστεί έως το 2034, ο Όμιλος Green Beverages εστιάζει στο μέλλον με ξεκάθαρο όραμα να εξελίσσεται διαρκώς, δημιουργώντας προϊόντα που εμπνέουν εμπιστοσύνη και διαμορφώνουν τον κλάδο.

Loading

Play