Στο Γενικό Συμβούλιο του ΣΕΒ, που πραγματοποιήθηκε χθες με την παρουσία της Υπουργού Εργασίας Νίκης Κεραμέως, αναδείχθηκαν κρίσιμα ζητήματα της αγοράς εργασίας, όπως η ανάγκη για ένα σταθερό και λειτουργικό εργασιακό πλαίσιο που θα ενισχύει την παραγωγικότητα και την απασχόληση.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, τα μέλη ενημερώθηκαν για τις πρόσφατες εξελίξεις σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, ενώ επισημάνθηκαν οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις, όπως οι ελλείψεις σε ανθρώπινο δυναμικό και τα χαμηλά ποσοστά απασχόλησης, ιδιαίτερα για γυναίκες και νέους.
Στο πλαίσιο αυτό, υπογραμμίστηκε η ανάγκη για:
ένα προβλέψιμο εργασιακό περιβάλλον, απλοποίηση των ρυθμίσεων και βελτίωση της σύνδεσης της εκπαίδευσης με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας. Επίσης, τονίστηκε η σημασία των παρεμβάσεων που θα διευκολύνουν τη συμμετοχή περισσότερων γυναικών και νέων στην αγορά εργασίας.
Η Υπουργός Εργασίας, Νίκη Κεραμέως, παρουσίασε τις προτεραιότητες της κυβέρνησης για την αγορά εργασίας, τονίζοντας τη σημασία του κοινωνικού διαλόγου και της συνεργασίας με τους κοινωνικούς εταίρους για την ανάπτυξη ενός ακμάζοντος εργασιακού περιβάλλοντος.
Τέλος, ο Πρόεδρος του ΙΒΕΠΕ-ΣΕΒ, Κωνσταντίνος Κεσεντές, ανέφερε τον μετασχηματισμό του Ινστιτούτου σε ΣΕΒ Τεχνική Ακαδημία, εστιάζοντας στην ανάπτυξη δεξιοτήτων που ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες της αγοράς.
![]()

