Η Square Lime, ελληνική εταιρεία διαχείρισης boutique hotels & villas, συμμετείχε στο EMOTIONS Travel Show, που έλαβε χώρα από 2 έως 5 Ιουνίου στη Μαδρίτη, όπου παρουσιάστηκαν όλες οι τρέχουσες τάσεις και συζητήθηκαν οι νέες προκλήσεις της αγοράς φιλοξενίας. Στην σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι η γεωπολιτική και οικονομική αστάθεια, οι πολιτικές αναταραχές, ο πληθωρισμός, οι διακυμάνσεις νομισμάτων και η μείωση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης, καθώς και η κόπωση δημοφιλών προορισμών και η εντεινόμενη ανταγωνιστικότητα μεταξύ παρόμοιων μοντέλων φιλοξενίας, συνιστούν τις σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος σήμερα. Οι ανησυχίες που κυριάρχησαν στις συζητήσεις αποτύπωσαν αυτές τις προκλήσεις, όπως πολιτικές αναταραχές που δημιουργούν αβεβαιότητα και οικονομική αστάθεια που περιορίζει τη δαπάνη στην πολυτελή φιλοξενία. Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες αναζητούν διαφορετικές εμπειρίες και αυθεντικότητα, ενώ απορρίπτουν επαναλαμβανόμενες και ομοιόμορφες εμπειρίες. Σύμφωνα με τον ιδρυτή της Square Lime, Βασίλη Λαπαναΐτη, για την Square Lime όλα αυτά δεν αποτελούν έκπληξη, αλλά βρίσκονται στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας εδώ και μία δεκαετία. Επενδύουμε όχι στο περισσότερο, αλλά στο ουσιαστικά καλύτερο, στηρίζοντας boutique ξενοδοχεία που δεν επιδιώκουν απλώς να ξεχωρίσουν, αλλά να αντέξουν στον χρόνο, με ταυτότητα και χαρακτήρα. Η εμπειρία του EMOTIONS Travel Show επιβεβαίωσε την προσέγγιση της Square Lime, καθώς: – Τα μικρά, boutique και family-owned ξενοδοχεία μιλούν στους ταξιδιώτες που επιζητούν γνήσια αίσθηση τόπου. – Οι επισκέπτες απομακρύνονται από την απρόσωπη πολυτέλεια. – Στην Ελλάδα, υπάρχει έντονη αντίσταση στην παγκοσμιοποιημένη ομοιομορφία. Στο πλαίσιο αυτό, η Square Lime ανέλυσε τις επιδόσεις βασικών ελληνικών προορισμών για το β’ τρίμηνο του 2025, αποτυπώνοντας ενδιαφέρουσες τάσεις: Μύκονος: Παρά την πτώση από παραδοσιακές αγορές, η ζήτηση ενισχύεται από Ισραήλ και ΗΠΑ, με στρατηγική στροφή προς αγορές υψηλής αξίας. Σαντορίνη: Σημαντική μείωση στη ζήτηση από Γαλλία, Ιταλία και Καναδά, αλλά αύξηση από Ισραήλ, η στρατηγική επικεντρώνεται σε θεματικές εμπειρίες. Πάρος: Σταθερές επιδόσεις στις ευρωπαϊκές αγορές με άνοδο από ΗΠΑ και Αυστραλία, αναδεικνύοντας την Πάρο ως αυθεντική εναλλακτική της Μυκόνου. Aθήνα: Ήπια αύξηση ζήτησης από ΗΠΑ και Ιταλία, ενισχύοντας την εικόνα της ως premium προορισμού city-break.