Θεόνη: Νέα στρατηγική ανάπτυξης και αύξηση εξαγωγών

Θεόνη: Νέα στρατηγική ανάπτυξης και αύξηση εξαγωγών

Η AHB Group, παραγωγός του εμφιαλωμένου νερού ΘΕΟΝΗ, συνεχίζει να εστιάζει στην ενίσχυση της θέσης της στην αγορά των φυσικών μεταλλικών νερών, μέσω στρατηγικών που βασίζονται στην ποιότητα και την καινοτομία. Η εταιρεία προχωρά σε επενδύσεις σε γραμμές παραγωγής και βελτίωση της διανομής για να διαχειριστεί την αυξημένη ζήτηση. Αυτά ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Δημήτρης Τσέλιος, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για τη δωρεά 20 ηχητικών φαναριών, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής, με στόχο τη διευκόλυνση της μετακίνησης ατόμων με οπτική αναπηρία στο κέντρο της Αθήνας.

Σύμφωνα με τον κ. Τσέλιο, η εταιρεία καταγράφει ανοδική πορεία μετά τη ζημία από την κακοκαιρία Daniel. Η πτώση που υπήρξε ήταν της τάξης του 10-15%, αλλά έχει ανακτηθεί πλήρως, με την προβλεπόμενη φετινή χρονιά να κλείνει με τζίρο 40 εκατ. ευρώ. Η ζήτηση των προϊόντων είναι μεγάλη και οι νέες επενδύσεις σε γραμμές παραγωγής αποδίδουν, ενώ η λειτουργία του logistic center στην Καρδίτσα έχει ξεκινήσει, επένδυση συνολικού ύψους 14 εκατ. ευρώ.

Η χρονιά του 2024 αποτέλεσε μια απαιτητική περίοδο, λόγω των προκλήσεων που προήλθαν από τη θεομηνία Daniel, η οποία προκάλεσε σοβαρές καταστροφές στην περιοχή της Θεσσαλίας. Η επιστροφή σε κανονικούς ρυθμούς λειτουργίας διήρκεσε περίπου έξι μήνες, αλλά η εταιρεία διατήρησε τη σταθερότητα των λειτουργιών της και κάλυψε τις ζημίες μέσω ασφαλιστικής αποζημίωσης 2,7 εκατ. ευρώ.

Η AHB Group πραγματοποίησε σημαντικά βήματα ανάπτυξης, θέτοντας σε πλήρη λειτουργία νέες γραμμές εμφιάλωσης. Η δημιουργία του υπερσύγχρονου Logistics Center στον Ελληνόπυργο του Δήμου Μουζακίου εντάσσεται στο στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης και βιωσιμότητας της εταιρείας.

Οι επενδύσεις οδήγησαν σε αύξηση της παραγωγικότητας και του κύκλου εργασιών κατά 31,6%, χωρίς ανατιμήσεις στα προϊόντα. Ο κύκλος εργασιών το 2024 ανήλθε στα 32,007 εκατ. ευρώ, με τα αποτελέσματα προ φόρων να φτάνουν το 2,118 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 39,2%. Η εταιρεία εξάγει σε 18 χώρες, με στόχο την περαιτέρω διείσδυση στην αγορά της Αμερικής.

Η AHB Group εισήλθε στην αγορά το 2013 με το φυσικό μεταλλικό νερό ΘΕΟΝΗ, το οποίο εμφιαλώνεται σε υπερσύγχρονη μονάδα στο Μουζάκι. Το ΘΕΟΝΗ είναι το μοναδικό ελληνικό φυσικό μεταλλικό νερό με πάνω από 100 Διεθνή Βραβεία Ποιότητας και Γεύσης.

Loading

Play