Wolt: Ενίσχυση εσόδων και ανάπτυξη μικρών επιχειρήσεων στην Ελλάδα

Wolt: Ενίσχυση εσόδων και ανάπτυξη μικρών επιχειρήσεων στην Ελλάδα

Η Wolt δημοσίευσε τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας «Local Commerce Survey 2025», η οποία πραγματοποιήθηκε από την Copenhagen Economics σε 23 αγορές. Στην Ελλάδα συμμετείχαν περισσότερες από 700 επιχειρήσεις και 800 καταναλωτές, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εικόνα για τον ρόλο της πλατφόρμας στην τοπική οικονομία.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα ευρήματα αναδεικνύουν τον ουσιαστικό αντίκτυπο της Wolt, τόσο στις τοπικές επιχειρήσεις, όσο και στους καταναλωτές. Το 56% των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων δηλώνει αύξηση εσόδων, το 74% των καταναλωτών επιλέγει τη Wolt για να στηρίξει μικρές τοπικές επιχειρήσεις, ενώ 9 στους 10 χρήστες ανακαλύπτουν νέες επιχειρήσεις μέσα από την εφαρμογή.

Η πλειοψηφία των συνεργαζόμενων καταστημάτων αναγνωρίζει τη Wolt ως στρατηγικό συνεργάτη, με το 58% να θεωρεί την πλατφόρμα πολύ σημαντική για τη λειτουργία τους. Το 56% δηλώνει αύξηση εσόδων και το 63% αύξηση πελατολογίου, ενώ το 30% επιβεβαιώνει ότι χάρη στην εφαρμογή μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες delivery που διαφορετικά δεν θα ήταν διαθέσιμες.

Η Wolt δεν υποκαθιστά τις φυσικές πωλήσεις αλλά τις συμπληρώνει, με το 89% των συνεργατών να αναφέρει ότι η επισκεψιμότητα στα καταστήματά τους παρέμεινε σταθερή ή αυξήθηκε κατά τη διάρκεια της συνεργασίας. Ταυτόχρονα, το 42% των εμπόρων δηλώνει ότι η πλατφόρμα τους βοήθησε να ψηφιοποιήσουν την επιχείρηση και το 32% αναφέρει ότι χωρίς αυτήν δεν θα είχε online κατάστημα.

Τα δεδομένα αυτά αναδεικνύουν πως η Wolt δίνει φωνή και δύναμη στις μικρές επιχειρήσεις, βοηθώντας τες να παραμείνουν βιώσιμες και ανταγωνιστικές στη νέα ψηφιακή εποχή.

Η πλατφόρμα λειτουργεί ως σημαντικό κανάλι ανακάλυψης νέων επιλογών: μεγάλη πλειοψηφία των χρηστών έχει γνωρίσει νέα καταστήματα μέσω της εφαρμογής, από τα οποία έχει παραγγείλει ξανά, ενώ περίπου 1 στους 4 έχει επισκεφθεί στη συνέχεια και το φυσικό κατάστημα.

Οι συνήθειες χρήσης δείχνουν πόσο εδραιωμένη έχει γίνει η Wolt στην καθημερινότητα, με την πλειονότητα (63%) να χρησιμοποιεί την εφαρμογή για περισσότερο από δύο χρόνια. Κύρια κίνητρα των χρηστών είναι η ευκολία (67%) και η πρόσβαση σε εστιατόρια ή καταστήματα που διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να επισκεφθούν (54%).

Ο Δημήτρης Καρέλος, Περιφερειακός Γενικός Διευθυντής της Wolt για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και την Κεντρική Ασία, δήλωσε σχετικά: «Η έρευνα επιβεβαιώνει αυτό που βλέπουμε καθημερινά: η Wolt έχει εξελιχθεί σε βασικό κομμάτι του οικοσυστήματος, βοηθώντας μικρές, οικογενειακές αλλά και μεγαλύτερες επιχειρήσεις να αυξήσουν τα έσοδά τους και να κάνουν το ψηφιακό άλμα που χρειάζονται. Με παρουσία πλέον σε περισσότερες από 72 πόλεις και νησιά, συνεχίζουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα, χτίζοντας μαζί με τους συνεργάτες μας ένα πιο βιώσιμο και δυναμικό εμπορικό μέλλον.»

Loading

Play