Η καμπάνια που πρόβαλε τη μαγεία των Χριστουγέννων στην Αθήνα και ταξίδεψε σε κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς, απέσπασε τώρα σημαντικές τιμητικές διακρίσεις.
Η στρατηγική εξωστρέφειας και προβολής της Περιφέρειας Αττικής επιβεβαιώνει για ακόμη μία φορά την αποτελεσματικότητά της, καθώς η digital χριστουγεννιάτικη καμπάνια της απέσπασε δύο σημαντικές διακρίσεις στα Travel Marketing Awards, έναν από τους πιο καταξιωμένους διεθνείς θεσμούς στον τομέα του τουριστικού μάρκετινγκ. Η βραβευμένη καμπάνια προβολής της εορταστικής Αθήνας ξεκίνησε στις 25 Νοεμβρίου και διήρκεσε έως τις 31 Δεκεμβρίου, περιλαμβάνοντας σειρά διαφημιστικών δράσεων στη Μεγάλη Βρετανία, τη Γερμανία και τη Σουηδία.
Ειδικότερα, απέσπασε το Gold βραβείο στην κατηγορία «Best International Campaign» και το Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Digital Multi – Channel Campaign». Η καμπάνια περιλάμβανε τηλεοπτικά σποτ και στοχευμένη ψηφιακή προβολή σε δημόσιους χώρους υψηλής επισκεψιμότητας, όπως σταθμοί μετρό και εμπορικά κέντρα.
Η καμπάνια μετέφερε τη γιορτινή ατμόσφαιρα της πρωτεύουσας και ευρύτερα της Αττικής, προβάλλοντας τις πλούσιες εικόνες και εμπειρίες της περιοχής με επίκεντρο το Χριστουγεννιάτικο Χωριό στο Πεδίον του Άρεως.
Η διάκριση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής της Περιφέρειας Αττικής για την τουριστική προβολή της περιοχής ως ενός σύγχρονου, πολυθεματικού και ελκυστικού προορισμού 365 ημερών, με στόχο την ανάδειξη του τουρισμού ως καταλύτη για την οικονομική ανάπτυξη και ευημερία των πολιτών.
Ενδεικτικά, η Περιφέρεια Αττικής είναι η πρώτη στην Ελλάδα που προχώρησε στη σύσταση Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMMO), ενισχύοντας τη δομημένη τουριστική στρατηγική σε όλα τα επίπεδα.
Με αφορμή τη βράβευση, ο Περιφερειάρχης Αττικής δήλωσε ότι: «Η διπλή αυτή διεθνής διάκριση για τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Περιφέρειας Αττικής αποτελεί επιβεβαίωση της στρατηγικής μας να προβάλλουμε συστηματικά και στοχευμένα τη Μητροπολιτική Αττική μας ως ελκυστικό προορισμό, όχι μόνο το καλοκαίρι, αλλά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.»
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Νέας Μητροπολιτικής Αττικής Α.Ε. δήλωσε ότι: «Η βράβευση της Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της Περιφέρειας Αττικής είναι μια σημαντική αναγνώριση της συστηματικής δουλειάς στον τομέα του τουρισμού συνολικά στην Αττική.»
Η Περιφέρεια Αττικής θα συνεχίσει δυναμικά τη στρατηγική προβολής της, αξιοποιώντας κάθε δυνατότητα που προσφέρει η σύγχρονη επικοινωνία για την ανάδειξη της περιοχής στο παγκόσμιο τουριστικό στερέωμα.
Τι είναι τα Travel Marketing Awards
Αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους διεθνείς θεσμούς που αναγνωρίζουν την αριστεία στον τομέα του τουριστικού μάρκετινγκ, διοργανώνονται από το CIM Travel Group και από το 2009 έχουν καθιερωθεί ως σημείο αναφοράς για την προβολή και επιβράβευση των πιο καινοτόμων καμπανιών στον χώρο του τουριστικού μάρκετινγκ.
Οι υποψηφιότητες αξιολογούνται από μια επιτροπή ανώτερων στελεχών με βάση την πρωτοτυπία, τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα των καμπανιών.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ