Η Αλεξανδρούπολη φιλοξενεί το 4ο Φόρουμ για την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, που διοργανώνεται από τον Όμιλο Alter Ego Media και το City Hub Events σε συνεργασία με την Tsomokos Communications, στις 19 και 20 Μαρτίου.
Το συνέδριο εστιάζει στον κομβικό ρόλο της περιοχής στην αμυντική θωράκιση της Ευρώπης, την ενεργειακή ασφάλεια και την περιφερειακή ανάπτυξη.
Η διοργάνωση αυτή αναδεικνύει τη στρατηγική σημασία της Αλεξανδρούπολης ως κόμβου για την ανάπτυξη και την ασφάλεια στην περιοχή, προσελκύοντας ειδικούς και φορείς από διάφορους τομείς.
Με τη συμμετοχή διακεκριμένων ομιλητών και θεμάτων που σχετίζονται με τις τρέχουσες προκλήσεις, το φόρουμ αναμένεται να προσφέρει πολύτιμες γνώσεις και προτάσεις για την ενίσχυση της συνεργασίας στην περιοχή.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()

