Ξεκινά η ανέγερση του νέου 1ου Γυμνασίου Λαγκαδά, καθώς υπογράφηκε η σύμβαση ανάθεσης του έργου, το οποίο προχωρά με τη συνεργασία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Δήμου Λαγκαδά.
Η σύμβαση με τον ανάδοχο του έργου υπεγράφη χτες από τον Πρόεδρο του Αναπτυξιακού Οργανισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Θάνο Μπέγκας και τη Δήμαρχο Λαγκαδά Νίκη Ανδρεάδου.
“Ως Πρόεδρος του Αναπτυξιακού Οργανισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας αισθάνομαι ιδιαίτερη ικανοποίηση που συμβάλλουμε στην υλοποίηση ακόμη ενός σημαντικού έργου”, δήλωσε ο Θάνος Μπέγκας, τονίζοντας τη σημασία της συνεργασίας για τη δημιουργία έργων που βελτιώνουν την καθημερινότητα.
Η Δήμαρχος Λαγκαδά Νίκη Ανδρεάδου επισήμανε ότι “με την υπογραφή της σύμβασης ανοίγει ο δρόμος για ένα έργο μεγάλης σημασίας για την εκπαίδευση”, υπογραμμίζοντας τη σημασία του νέου σχολείου για την τοπική κοινωνία.
Το έργο έχει προϋπολογισμό περίπου 8,7 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτείται από ευρωπαϊκούς πόρους της Περιφέρειας, με την ανέγερση να πραγματοποιείται σε οικόπεδο στην ανατολική πλευρά του Λαγκαδά. Το νέο σχολείο θα περιλαμβάνει σύγχρονες υποδομές και θα είναι προσβάσιμο για άτομα με αναπηρίες.
![]()

