Από τον ενθουσιασμό στην απογοήτευση: οι προκλήσεις των επενδυτών στην τεχνητή νοημοσύνη

Από τον ενθουσιασμό στην απογοήτευση: οι προκλήσεις των επενδυτών στην τεχνητή νοημοσύνη

Η άνοδος και η πτώση του ενθουσιασμού γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη αναλύεται μέσα από τις πρόσφατες εξελίξεις στον τομέα. Η ξαφνική εμφάνιση της τεχνητής νοημοσύνης στη ζωή μας και στο επιχειρηματικό περιβάλλον προκάλεσε αρχικά έναν πρωτόγνωρο ενθουσιασμό. Εντός λίγων μηνών, οι επενδύσεις στράφηκαν προς τον νέο αυτό κλάδο. Ωστόσο, ο αρχικός ενθουσιασμός έχει μετατραπεί σε απογοήτευση καθώς το 42% των εταιρειών που συμμετείχαν σε πιλοτικά προγράμματα δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης έχει ήδη αποχωρήσει, σε σύγκριση με το 17% της προηγούμενης χρονιάς, σύμφωνα με την S&P Global.

Ενδεικτικό είναι ότι ο διευθύνων σύμβουλος της Klarna παραδέχθηκε ότι οι προσπάθειες του να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία για τη μείωση του προσωπικού αποδείχθηκαν αναποτελεσματικές, με αποτέλεσμα την επαναπρόσληψη ανθρώπων για τις θέσεις αυτές. Παρά τη δυσαρέσκεια των επενδυτών, οι καταναλωτές δείχνουν ακόμη ενθουσιασμένοι, όπως καταδεικνύει η δήλωση του Σαμ Άλτμαν, επικεφαλής της OpenAI, ο οποίος ανέφερε ότι το ChatGPT χρησιμοποιείται από περίπου 800 εκατομμύρια ανθρώπους εβδομαδιαία, διπλάσιος αριθμός σε σχέση με τον περασμένο Φεβρουάριο.

Η πραγματικότητα για τις εταιρείες είναι ότι οι δυσκολίες στην αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης απορρέουν από την απομόνωση των δεδομένων και την έλλειψη κατάλληλα καταρτισμένου προσωπικού. Παρά τις επιτυχίες τους, οι τεχνολογικοί κολοσσοί, όπως η Alphabet, η Amazon, η Microsoft και η Meta, αντιμετωπίζουν την πρόκληση να ενσωματώσουν αποτελεσματικά αυτή τη νέα τεχνολογία στις λειτουργίες τους, ελαχιστοποιώντας παράλληλα τον κίνδυνο λάθους. Οι συνεχείς επενδύσεις στην υποδομή τεχνητής νοημοσύνης εγείρουν ερωτήματα σχετικά με την απόδοση αυτών των επενδύσεων και αν οι αποδόσεις θα δικαιολογήσουν τις δαπάνες.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play