Δυναμική ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού, σύμφωνα με την Όλγα Κεφαλογιάννη

Δυναμική ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού, σύμφωνα με την Όλγα Κεφαλογιάννη

Ο παγκόσμιος τουρισμός αντιμετωπίζει ξανά προκλήσεις, όπως επισήμανε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη στο 11ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών 2026. Ωστόσο, ο ελληνικός τουρισμός έχει αποδείξει την ωριμότητά του και την ανθεκτικότητά του μέσα από πολλές κρίσεις, όπως η οικονομική κρίση, η πανδημία και η κρίση στη Μέση Ανατολή. Η υπουργός τόνισε ότι η Ελλάδα είναι ένας προορισμός που μπορεί να προσφέρει ασφάλεια και αυτό αποτελεί σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Το υπουργείο Τουρισμού, σε συνεργασία με το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδας, παρακολουθεί καθημερινά τις κρατήσεις και τις ακυρώσεις. Η κ. Κεφαλογιάννη δήλωσε ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για τον ελληνικό τουρισμό, καθώς η κίνηση έχει αποκατασταθεί πλήρως μετά το αρχικό «μούδιασμα» που προκάλεσε ο πόλεμος στη Μέση Ανατολή. Ωστόσο, αναγνώρισε ότι η αεροπορική συνδεσιμότητα και το κόστος μεταφορών ενδέχεται να επηρεαστούν.

Αναφορικά με τις προοπτικές για το 2026, τα πρώτα στοιχεία δείχνουν θετική τάση, με αύξηση 58% στις εισπράξεις τον Ιανουάριο σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2025. Η υπουργός υπογράμμισε ότι ο στρατηγικός στόχος είναι να προβάλλεται η Ελλάδα ως προορισμός με πολυδιάστατη τουριστική προσφορά, προσφέροντας αυθεντικές εμπειρίες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Σημαντική έμφαση δίνεται και στην προώθηση του ορεινού τουρισμού, με κεντρικό μήνυμα «Ορεινή Ελλάδα. Σε πάει ψηλά. Όλο τον χρόνο». Η κ. Κεφαλογιάννη επεσήμανε ότι το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τον Τουρισμό βρίσκεται σε τελική φάση επεξεργασίας, με στόχο τη βιωσιμότητα και την ανθεκτικότητα των προορισμών.

Loading

Play