Γιατί η Gen Z απορρίπτει τα μετρητά;

Γιατί η Gen Z απορρίπτει τα μετρητά;

Ανακαλύψτε γιατί η Gen Z επιλέγει ψηφιακές πληρωμές αντί για μετρητά. Το χρήμα -είτε θετικά είτε αρνητικά- είναι κινητήριος δύναμη της παγκόσμιας οικονομίας. Ωστόσο, για τη γενιά Ζ, φαίνεται πως αυτή η πραγματικότητα δεν ισχύει. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, οι νέοι άνθρωποι που είναι παθιασμένοι με την τεχνολογία απορρίπτουν τα μετρητά, θεωρώντας τα μάλιστα «κριντζ». Σύμφωνα με αμερικανική έρευνα, το 53% των Gen Z χρησιμοποιεί μετρητά μόνο ως έσχατη λύση. Η μελέτη, που περιλάμβανε 2.080 ενήλικες στις ΗΠΑ, εξέτασε τις στάσεις, τις συμπεριφορές και τα κίνητρα αυτής της γενιάς αναφορικά με την αποταμίευση, τις επενδύσεις και τη χρήση παρωχημένων μεθόδων πληρωμής.

Αναλύοντας τα αποτελέσματα, η Gen Z φαίνεται να προτιμά τις χρεωστικές κάρτες και τις εφαρμογές κινητού για τις αγορές της. Σχεδόν το 29% πιστεύει ότι οι άνθρωποι που πληρώνουν με μετρητά είναι εκτός εποχής. Η έρευνα δείχνει ότι τα μετρητά πλέον εντάσσονται στη λίστα με τις πρακτικές που οι νέοι θεωρούν ξεπερασμένες, όπως το να τελειώνει κάποιος κάθε μήνυμα με «lol».

Αυτή η στάση δεν προέρχεται μόνο από σνομπισμό, αλλά και από την επιθυμία να διατηρούν καλύτερο έλεγχο των οικονομικών τους μέσω ψηφιακών μέσων. Περίπου το 53% των Gen Z παραδέχονται ότι ξοδεύουν περισσότερο όταν έχουν μετρητά, ενώ οι προτιμήσεις τους για οικονομία κατευθύνονται προς τις εμπειρίες, με ποσοστά που αγγίζουν το 37%.

Αν και συχνά επικρίνονται για οικονομική ανευθυνότητα, οι Gen Z καταφέρνουν να αποταμιεύουν και να δημιουργούν αποθέματα, με το 46% να προγραμματίζει για το μέλλον. Εντυπωσιακό είναι ότι το 36% τους διαχειρίζεται τα οικονομικά τους με τέτοιον τρόπο που τους επιτρέπει να αποταμιεύουν για σημαντικά βήματα ζωής.

Όσον αφορά τα συναισθηματικά τους χαρακτηριστικά, η Gen Z φαίνεται να έχει την τάση να απομακρύνει τις εκφράσεις που μπορεί να δείχνουν αδυναμία ή υπερβολική προθυμία. Η ψυχραιμία που επιδεικνύουν στο ψηφιακό περιβάλλον τους δίνει τον έλεγχο της εικόνας τους, αποφεύγοντας έτσι την υποχρέωση να εκφράζουν ευγένεια ή χαρά.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play