Η Ελλάδα ενισχύει τη θέση της στη βρετανική τουριστική αγορά μέσω συνεργασίας με την Travelzoo

Η Ελλάδα ενισχύει τη θέση της στη βρετανική τουριστική αγορά μέσω συνεργασίας με την Travelzoo

Στοχευμένο πρόγραμμα στρατηγικής συνεργασίας με την Travelzoo UK, μία από τις σημαντικότερες τουριστικές πλατφόρμες διεθνώς, υλοποιεί η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας, με στόχο την προβολή της Ελλάδας στη βρετανική αγορά ως σύγχρονου, βιώσιμου και αυθεντικού προορισμού υψηλής αξίας.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, κεντρικό πυλώνα της συνεργασίας αποτελεί η δράση «Greece Showcase», μια premium ψηφιακή καμπάνια εμπνευσμένου περιεχομένου που αναπτύχθηκε από την Travelzoo για τους μήνες Σεπτέμβριο-Νοέμβριο 2025 και αποσκοπεί στην περαιτέρω ενδυνάμωση της θέσης της Ελλάδας στη συνείδηση των Βρετανών ταξιδιωτών.

Ήδη, για την περίοδο 2024-2025, η χώρα μας βρίσκεται ανάμεσα στους τρεις κορυφαίους προορισμούς για τα μέλη της Travelzoo, γεγονός που επιβεβαιώνει τη δυναμική της στη βρετανική αγορά. Η καμπάνια εστιάζει σε θεματικούς άξονες όπως πολιτισμός, γαστρονομία, φύση, ευεξία και αυθεντικές εμπειρίες.

Η Travelzoo, με 4,5 εκατ. μέλη στο Ηνωμένο Βασίλειο και 30 εκατ. παγκοσμίως, προσφέρει σε αυτά επιλεγμένες ταξιδιωτικές προτάσεις, πακέτα διακοπών και εμπειρίες αναψυχής σε προνομιακές τιμές. Ταυτόχρονα, διαθέτει υψηλή τεχνογνωσία στη δημιουργία εμπνευσμένου και στοχευμένου περιεχομένου, ενώ συνεργάζεται με περισσότερους από 350 οργανισμούς προβολής προορισμών σε όλο τον κόσμο.

Loading

Play