Η Pop Mart και τα Labubu: Η νέα στρατηγική που μπορεί να ξεπεράσει τη Disney

Η Pop Mart και τα Labubu: Η νέα στρατηγική που μπορεί να ξεπεράσει τη Disney

Η Pop Mart εξελίσσει τα Labubu σε παγκόσμια φαινόμενα, ακολουθώντας τα βήματα της Disney στην πνευματική ιδιοκτησία. Η κινεζική εταιρεία Pop Mart φαίνεται να δανείζεται τη συνταγή της επιτυχίας από την Disney για τα προϊόντα Labubu, αποσκοπώντας στην μετατροπή των εντυπωσιακών πωλήσεων παιχνιδιών σε μια μακροπρόθεσμη επιτυχία. Η Pop Mart έχει κατορθώσει αυτό που πολλοί θεωρούσαν αδύνατο, καθιστώντας το Labubu το πρώτο κινεζικό προϊόν με παγκόσμια απήχηση. Το Labubu δεν ξεχωρίζει μόνο για την ποιότητα και την προσιτή τιμή του, αλλά κυρίως για τη συναισθηματική και δημιουργική του αξία, κάτι που το καθιστά μοναδικό στη διεθνή αγορά.

Η στρατηγική της Pop Mart αντλεί έμπνευση από τη Disney, που έχει καταφέρει να διαχειρίζεται την πνευματική της ιδιοκτησία για σχεδόν έναν αιώνα. Ο εκτελεστικός διευθυντής Si De τόνισε τη σημασία της διαρκούς ανάπτυξης περιεχομένου και συνεργασιών, με στόχο την δημιουργία 5 έως 10 νέων IP με παρόμοιο δυναμικό. Ακόμη και όταν υπάρχουν αμφιβολίες σχετικά με την εξάρτηση της εταιρείας από το Labubu, οι προοπτικές για επέκταση μέσω θεματικών πάρκων και άλλων εμπορικών δραστηριοτήτων είναι πολλές.

Η Pop Mart έχει σημειώσει αύξηση 200% στις μετοχές της το 2023, αξίζοντας πλέον περισσότερα από τις Hasbro και Mattel συνδυασμένα. Ο CEO της συμβουλευτικής εταιρείας Mad, Louis Houdart, υπογράμμισε ότι η Pop Mart δεν πουλά απλώς παιχνίδια, αλλά έναν τρόπο ζωής που οι καταναλωτές επιθυμούν να υιοθετήσουν. Αυτή η στρατηγική όχι μόνο προάγει τις πωλήσεις, αλλά δημιουργεί και έναν νέο ανταγωνισμό στον τομέα των παιχνιδιών στην Κίνα.

Σύμφωνα με αναλύσεις της Industry World, η κινεζική αγορά παιχνιδιών τέχνης αναμένεται να φτάσει τα 120 δισεκατομμύρια γιουάν φέτος, καταλαμβάνοντας περισσότερο από το 35% της παγκόσμιας αγοράς. Η Pop Mart προσελκύει την προσοχή, όχι μόνο για τα Labubu, αλλά και για άλλες σειρές όπως τα Molly και Skullpanda, που αυξάνουν την ανταγωνιστικότητα της στην αναπτυσσόμενη βιομηχανία παιχνιδιών. Η επιτυχία αυτή ανοίγει τον δρόμο και σε άλλες εταιρείες να επενδύσουν στην ανάπτυξη αυθεντικής πνευματικής ιδιοκτησίας.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play