IMC25: Οδήγηση στη νέα εποχή του digital marketing με κορυφαίους ομιλητές και διαδραστικές εμπειρίες. Στις 29 Απριλίου 2025, το Ωδείο Αθηνών μετατράπηκε σε μια ζωντανή πλατφόρμα δημιουργικότητας και καινοτομίας, φιλοξενώντας το 21ο Interactive Marketing Conference του IAB Hellas, με τίτλο Alice in Marketinland: Lost & Found in the Digital Era. Η εκδήλωση άνοιξε με χαιρετισμό της Τίνας Φερεντίνου, προεδρεύουσας του ΙΑΒ Hellas, η οποία υπογράμμισε τη σημασία του IMC ως θεσμό στην ελληνική αγορά και παρουσίασε τη νέα πρωτοβουλία DIGITAL DIALOGUES, που πρόσφατα εγκαινίασε ο IAB Hellas για τα μέλη του.
Το IMC25 εστιάζει στη δυναμική εξέλιξη των 3Cs -Creativity, Content & Commerce- που καθορίζουν το μέλλον του ψηφιακού marketing. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εμβαθύνουν σε κρίσιμα ζητήματα που επηρεάζουν τη νέα εποχή του ψηφιακού οικοσυστήματος, καθώς και να εξερευνήσουν τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα του Retail Media και της Connected & Hybrid TV.
Διεθνείς ομιλητές, όπως ο Daniel Hulme (CEO, Satalia | CAIO @ WPP), ο Daniel Jager (Head of Group Media, Telekom) και ο Mark Adams (Co-founder VICE Media International), προσέφεραν ενδιαφέροντα insights και case studies, ενισχύοντας την αλληλεπίδραση με το κοινό. Το 21ο IMC, δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς την ουσιαστική συμβολή των χορηγών και υποστηρικτών του συνεδρίου.
Η επιτυχία της εκδήλωσης οφείλεται στην αφοσίωση όλων των συμμετεχόντων, από τους χορηγούς έως τους ομιλητές, και καταδεικνύει τη δραστηριότητα και την αφοσίωση της κοινότητας του marketing στην Ελλάδα. Ο IAB Hellas δεσμεύεται να συνεχίσει την ανάπτυξη πρωτοβουλιών που ενισχύουν τον διάλογο γύρω από την εξέλιξη του digital marketing και να ανοίγει νέους δρόμους για τη δημιουργία και ανάπτυξη.
Πηγή περιεχομένου: in.gr