Μάστιγα ο εθισμός στον διαδικτυακό τζόγο για τους νέους στις ΗΠΑ

Μάστιγα ο εθισμός στον διαδικτυακό τζόγο για τους νέους στις ΗΠΑ

Η ανησυχητική αύξηση του διαδικτυακού τζόγου επηρεάζει ιδιαίτερα τους νέους στις ΗΠΑ, με σοβαρές συνέπειες. Ο διαδικτυακός στοιχηματισμός έχει εξελιχθεί σε μια ανησυχητική τάση, με ιδιαίτερη επιρροή στους νέους άνδρες στις Ηνωμένες Πολιτείες. Τα ποσοστά προβληματικής ενασχόλησης συνεχώς αυξάνονται, καθιστώντας την κατάσταση όλο και πιο σοβαρή. Πρόσφατα στοιχεία δείχνουν ότι η ευρεία νομιμοποίηση και οι επιθετικές διαφημιστικές πρακτικές συμβάλλουν στην αύξηση των επικίνδυνων στοιχηματικών συμπεριφορών στους νέους. Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου Fairleigh Dickinson, το 25% των ανδρών κάτω των 30 ετών συμμετέχει σε διαδικτυακό στοιχηματισμό, με το 10% αυτής της ηλικιακής ομάδας να εμφανίζει προβληματική σχέση με τον τζόγο, ποσοστό που είναι τρεις φορές μεγαλύτερο από το γενικό πληθυσμό. Το 68% των ατόμων που στοιχηματίζουν διαδικτυακά ανέφεραν τουλάχιστον μία επιβλαβή συμπεριφορά, όπως δανεισμό χρημάτων για τζόγο ή παραδοχή ότι η δραστηριότητά τους έχει προκαλέσει οικονομικά ή συναισθηματικά προβλήματα.

Η ευαλωτότητα των νέων είναι υψηλή, καθώς οι μη πλήρως ανεπτυγμένοι μετωπιαίοι λοβοί του εγκεφάλου τους καθιστούν πιο επιρρεπείς στον αθλητικό στοιχηματισμό. Όπως αναφέρει ο δρ. Τίμοθι Φονγκ, οι πρώιμες εμπειρίες τζόγου ενδέχεται να οδηγήσουν σε σοβαρά προβλήματα αργότερα.

Η κατάσταση έχει επιδεινωθεί από το 2018, όταν το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ επέτρεψε στις πολιτείες να νομιμοποιήσουν τον αθλητικό στοιχηματισμό. Σήμερα, 38 πολιτείες και η Ουάσινγκτον έχουν νομιμοποιήσει τη διαδικτυακή στοιχηματική δραστηριότητα, οδηγώντας σε αύξηση των εσόδων του κλάδου σε 13,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024. Για αρκετούς νέους, η οικονομική ανασφάλεια τους ωθεί να αναζητούν γρήγορα κέρδη μέσω του στοιχήματος, παρά τις κινδύνους που συνεπάγεται.

Η βιομηχανία στοιχηματισμού, εκπροσωπούμενη από εταιρείες όπως οι FanDuel και DraftKings, προβάλλει τον στοιχηματισμό ως μια μορφή ψυχαγωγίας. Παρά την υποτιθέμενη ασφάλεια και τα μέτρα προστασίας, η έντονη διαφημιστική παρουσία καθιστά δύσκολη την αποφυγή του πειρασμού για πολλούς νέους.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play