Ανακαλύψτε την αύξηση της δημοτικότητας και της τιμής του matcha, του διάσημου πράσινου τσαγιού. Η δημοτικότητα του matcha, ενός είδους πράσινου τσαγιού, έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια, αποκτώντας μια ιδιαίτερη θέση στην κουλτούρα της Δύσης. Πριν από αιώνες, ήταν σχεδόν άγνωστο στους καταναλωτές της Δύσης, αλλά σήμερα οι ουρές γύρω από καταστήματα που το προσφέρουν είναι καθημερινό φαινόμενο. Η Chitose Nagao, η οποία μετά από σχεδόν τριάντα χρόνια στο χώρο της διαφήμισης αποφάσισε να ανοίξει ένα καφέ matcha, βρέθηκε μπροστά σε μια απροσδόκητη ζήτηση. Τα ράφια του καταστήματός της αδειάζουν γρήγορα, ενώ οι πελάτες, κυρίως από το εξωτερικό, περιμένουν να δοκιμάσουν τις δημιουργίες της.
Αυτή η έκρηξη ενδιαφέροντος έχει επηρεάσει και την αγορά, καθώς η Ιαπωνία, η οποία παράγει το matcha από τον 12ο αιώνα, βλέπει την εξαγωγή του πράσινου τσαγιού να έχει αυξηθεί δραματικά, φτάνοντας τα 36,4 δισεκατομμύρια γιεν πέρυσι. Ο τουρισμός έχει επίσης συμβάλει στην αύξηση των τιμών, με την ιαπωνική κυβέρνηση να εξετάζει επιδοτήσεις για τους παραγωγούς tencha, του είδους τσαγιού που χρησιμοποιείται για την παρασκευή matcha.
Προς το παρόν, οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν προκλήσεις στην προμήθεια του matcha, καθώς οι τιμές έχουν αυξηθεί κατά 170% στις τελευταίες δημοπρασίες και πολλές αλυσίδες καταστημάτων έχουν περιορίσει την προσφορά τους προκειμένου να αντεπεξέλθουν στη ζήτηση. Αν και η διαθεσιμότητα μειώνεται, το matcha παραμένει δημοφιλές ως σουβενίρ για τους τουρίστες στην Ιαπωνία, ενώ οι αγοραστές από τις ΗΠΑ έχουν ξεκινήσει να προμηθεύονται αποθέματα ενόψει των αναμενόμενων δασμών.
Εν μέσω αυτού του αυξανόμενου ανταγωνισμού, οι προμηθευτές του matcha αναζητούν λύσεις για να καλύψουν την υψηλή ζήτηση, και οι στρατηγικές επενδύσεις της Ito En δείχνουν την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει η βιομηχανία στο μέλλον.
Πηγή περιεχομένου: in.gr