Η δημοτικότητα των microdramas αναδεικνύει το YouTube ως πρωταγωνιστή στα βίντεο μικρής διάρκειας. Μια πρόσφατη μελέτη από την Ampere Analysis αμφισβητεί την κυριαρχία του TikTok στην αγορά των κάθετων βίντεο μικρής διάρκειας, γνωστών και ως microdramas. Σύμφωνα με τα ευρήματα, σχεδόν το 44% των θεατών προτιμά να παρακολουθεί microdramas στο YouTube, ενώ το TikTok ακολουθεί με 38%. Το YouTube, με τη μεγαλύτερη βάση χρηστών, αποδεικνύεται αξεπέραστο στην κατηγορία αυτή. Το Σεπτέμβριο, το YouTube κατείχε το 12,6% της συνολικής θέασης τηλεόρασης, αφήνοντας πίσω του το Netflix με 8,3%.
Το microdrama ορίζεται ως μια νέα μορφή σειριακού βίντεο, με μικρά επεισόδια διάρκειας έως 10 λεπτών που προβάλλονται κυρίως σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Αυτές οι μίνι ιστορίες έχουν γρήγορο ρυθμό και κλιμακούμενη ένταση, σχεδιασμένες ώστε να κρατούν το ενδιαφέρον του θεατή.
Η τάση των microdramas φαίνεται να έχει την πιο έντονη ανάπτυξη στην περιοχή Ασίας – Ειρηνικού (APAC), όπου χώρες όπως η Ταϊλάνδη και οι Φιλιππίνες παρουσιάζουν υψηλή κατανάλωση αυτών των βίντεο. Εφαρμογές όπως οι DramaBox και ReelShorts χρησιμοποιούν πλέον το TikTok και το YouTube ως κανάλια διανομής περιεχομένου, στρατολογώντας νέους θεατές και δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για την ψυχαγωγία.
Εν κατακλείδι, το κάθετο βίντεο φαίνεται ότι έχει μέλλον, αλλά το YouTube διατηρεί την κυριαρχία του, ειδικά στην κατηγορία των microdramas, που ενισχύονται από ένα νεανικό κοινό.
Βίντεο:
Πηγή περιεχομένου: in.gr
![]()
