Μητσοτάκης: Η ηλεκτρονική αξιολόγηση δημόσιων υπηρεσιών ως εργαλείο λογοδοσίας

Μητσοτάκης: Η ηλεκτρονική αξιολόγηση δημόσιων υπηρεσιών ως εργαλείο λογοδοσίας

Αξιολόγηση δημόσιων υπηρεσιών στην Ελλάδα μέσω ψηφιακής πλατφόρμας με στόχο τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε την πρωτοβουλία για πρώτη φορά στη χώρα μας, αναφορικά με τη νέα ηλεκτρονική αξιολόγηση των δημόσιων υπηρεσιών από τους πολίτες. Σε διυπουργική σύσκεψη, τόνισε ότι σχεδόν 5 εκατομμύρια πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να βαθμολογούν οι ίδιοι τις υπηρεσίες, δίνοντας τους τη δυνατότητα να εκφράσουν τις απόψεις τους για θέματα που τους αφορούν άμεσα, όπως ο ΕΦΚΑ, το Κτηματολόγιο και οι δημόσιες συγκοινωνίες. Αυτή η διαδικασία αποσκοπεί στη δημιουργία ενός πιο αποτελεσματικού και φιλικού κράτους, με στόχο την ενίσχυση της επικοινωνίας μεταξύ πολιτών και διοίκησης. Οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να στείλουν το δικό τους μήνυμα για τα θέματα που τους απασχολούν, όπως η καθαριότητα και η ηλεκτροφωτισμός.

Η αξιολόγηση θα πραγματοποιείται μέσω μιας ψηφιακής πλατφόρμας, όπου οι πολίτες θα συμπληρώνουν ένα εθελοντικό ερωτηματολόγιο που θα περιλαμβάνει περίπου 50 ερωτήσεις για 45 διαφορετικές υπηρεσίες. Οι συμμετέχοντες θα μπορούν να βαθμολογούν τις υπηρεσίες από το 1 έως το 10, συμβάλλοντας σε μια συνολική προσπάθεια για τη βελτίωση της δημόσιας διοίκησης. Η διαδικασία είναι ανώνυμη και ασφαλής, με την πρόθεση να δημιουργηθεί μια πλούσια βάση δεδομένων που θα ανανεώνεται κάθε εξάμηνο.

Ο πρωθυπουργός τόνισε τη σημασία της συμμετοχής των πολιτών στην ανατροφοδότηση της πολιτείας, καθιστώντας τους συμμάχους στη διαδικασία αναβάθμισης των δημόσιων υπηρεσιών. Μάλιστα, δήλωσε πως πρόκειται για την μεγαλύτερη έρευνα που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα αναφορικά με τις σχέσεις πολιτείας και πολιτών, όπου οι πολίτες καλούνται να υποδείξουν που πρέπει να στραφεί η προσοχή της διοίκησης.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play