Συνεχιζόμενη ανάπτυξη στην αγορά συγχωνεύσεων και εξαγορών

Συνεχιζόμενη ανάπτυξη στην αγορά συγχωνεύσεων και εξαγορών

Η ελληνική αγορά M&A διαμορφώνεται στα 11-12 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως με συνεχείς εξελίξεις. Στη διάρκεια των τελευταίων ετών, η ελληνική αγορά συγχωνεύσεων και εξαγορών (M&A) έχει επιδείξει σημαντική δυναμική, διαμορφούμενη στα 11-12 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως με περίπου 100 συμφωνίες ανά χρόνο. Το μέσο μέγεθος ανά συμφωνία παρουσιάζει αυξητική τάση, γεγονός που αντανακλά τη σταδιακή ωρίμανση της αγοράς. Η πρόσβαση σε μεγαλύτερα επενδυτικά κεφάλαια συμβάλλει στην ευνοϊκή αυτή τάση, ενώ κλάδοι όπως η ενέργεια, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ), τα logistics και οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες απορροφούν τα δύο τρίτα της συνολικής αξίας των συναλλαγών.

Σημαντική είναι η ανάπτυξη στους τομείς της τεχνολογίας και της πληροφορικής, οι οποίοι συνεχίζουν να επενδύουν και να ενσωματώνουν νέες εταιρείες. Η Entersoft-SoftOne, η οποία προέκυψε από τη συγχώνευση των δύο εταιρειών υπό την ομπρέλα του Olympia Group, ανακοίνωσε την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου της Simply, μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες λογισμικού.

Αυτή η στρατηγική επένδυση παρέχει στην Entersoft-SoftOne ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μια ταχέως εξελισσόμενη αγορά, όπου πάνω από 350.000 επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ταμειακές μηχανές. Επιπλέον, η Real Consulting απέκτησε το 95% της ρουμανικής εταιρείας Smart UX Development, επενδύοντας 2,736 εκατομμύρια ευρώ για την επέκταση της δραστηριότητάς της.

Η Qualco, μετά την επιτυχημένη IPO της, έχει πραγματοποιήσει σημαντικές εξαγορές, συμπεριλαμβανομένης της Empedus και της Cenobe, που εξειδικεύεται στην κυβερνοσφάλεια. Επιπλέον, η Softweb προχώρησε σε συμφωνία για την εξαγορά του 70% της Vitamin Media, στο πεδίο του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Οι συνεχείς αυτές εξελίξεις δείχνουν ότι η αγορά M&A στην Ελλάδα διατηρεί ενεργό ρυθμό ανάπτυξης, με προοπτικές περαιτέρω ενίσχυσης μέσω στρατηγικών εξαγορών και συνεργασιών.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play