Σύντροφος 19χρονης Μυρτώς: «Υπήρξαν τυπικές επικοινωνίες το μοιραίο βράδυ – Δεν με προσκάλεσε στο δωμάτιο»

Σύντροφος 19χρονης Μυρτώς: «Υπήρξαν τυπικές επικοινωνίες το μοιραίο βράδυ – Δεν με προσκάλεσε στο δωμάτιο»

Ο σύντροφος της 19χρονης Μυρτώς, μιλώντας στον ΑΝΤ1, περιέγραψε ως περιορισμένη και χωρίς ιδιαίτερη σημασία την επικοινωνία που είχαν το μοιραίο βράδυ.

Όπως ανέφερε, οι επαφές τους ήταν «τυπικές», εξηγώντας ότι επρόκειτο για τη συνηθισμένη επικοινωνία που έχει ένα ζευγάρι στην καθημερινότητά του. «Υπήρξαν τυπικές επικοινωνίες, όπως κάθε άνθρωπος θα έβγαινε με την κοπέλα του και, όταν πήγαινε σπίτι του, θα της έστελνε μήνυμα», σημείωσε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι η μοναδική αναφορά ήταν όταν εκείνη του είπε πως τον είδε στην παραλιακή. «Δεν έχουμε πει κάτι, μωρέ. Μου λέει ότι με είδε στην παραλιακή, της λέω “δεν σε είδα”, γιατί όντως δεν την είδα. Αυτά», είπε.

Ο ίδιος εξήγησε ακόμη ότι είχε αφήσει τη 19χρονη μαζί με τη τρανς φίλη της, την Ολίβια, αναφέροντας πως αποχώρησε για να επιστρέψει στο σπίτι του. «Ναι, την άφησα, γιατί εγώ πήγα σπίτι να πάρω ένα powerbank», δήλωσε.

Τέλος, διευκρίνισε ότι δεν υπήρξε κάποια πρόσκληση από την πλευρά της 19χρονης για να πάει στο δωμάτιο όπου βρισκόταν με τους τρεις. «Όχι, δεν με προσκάλεσε κάπου», κατέληξε.

Loading

Play