Τουρισμός και γαστρονομία: Η Philoxenia-Hotelia και Food & Drinks αναδεικνύουν το μέλλον της ελληνικής φιλοξενίας

Τουρισμός και γαστρονομία: Η Philoxenia-Hotelia και Food & Drinks αναδεικνύουν το μέλλον της ελληνικής φιλοξενίας

Πάνω από 4.300 επιχειρηματικά ραντεβού, με αντικείμενο πιθανές συνεργασίες στους τομείς του τουρισμού, των ξενοδοχείων και της γαστρονομίας, αναμένεται να πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια μόλις τριών ημερών στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο των εκθέσεων Philoxenia-Hotelia και FOOD & DRINKS by Detrop, που συγκεντρώνουν συνολικά 550 εκθέτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η «ναυαρχίδα» του τριημέρου 14-16 Νοεμβρίου είναι η Philoxenia, που φέτος κλείνει 40 χρόνια και διεθνοποιείται ολοένα και περισσότερο. Στη φετινή Philoxenia-Hotelia θα συμμετάσχουν 300 εκθέτες από την Ελλάδα και 21 χώρες του εξωτερικού, με ιδιαίτερα σημαντική συμμετοχή από τη Σερβία και άλλες χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Τα παραπάνω επισήμαναν, κατά τη διάρκεια σημερινής συνέντευξης Τύπου, ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo Τάσος Τζήκας, ο διευθύνων σύμβουλος Κυριάκος Ποζρικίδης και ο γενικός διευθυντής Αλέξης Τσαξιρλής. Στο πλαίσιο της Philoxenia-Hotelia, η Θεσσαλονίκη θα υποδεχτεί 110 προσκεκλημένους επαγγελματίες του τουρισμού (hosted buyers) από 36 χώρες, προσφέροντας την ευκαιρία για περισσότερα από 3.700 προγραμματισμένα ραντεβού.

Η γαστρονομία στο επίκεντρο της FOOD & DRINKS by Detrop, η οποία συγκεντρώνει 250 εκθέτες, αναδεικνύει τη στενή σχέση τουρισμού και φιλοξενίας και προβάλλει τοπικά και διεθνή brands.

Κατά τη διάρκεια της Philoxenia, οι δήμοι και οι φορείς εκφράζουν την επιθυμία να προβάλλουν τα τοπικά προϊόντα και τις γαστρονομικές τους προσφορές, με στόχο την ενίσχυση του τουρισμού και της πολιτιστικής κληρονομιάς της Θεσσαλονίκης.

Loading

Play