Επαναλαμβανόμενοι βανδαλισμοί στην τοιχογραφία του Νίκο Γουίλιαμς καταδεικνύουν την αμφιλεγόμενη κατάσταση γύρω από τον παίκτη της Ατλέτικ Μπιλμπάο. Η τοιχογραφία του επιθετικού Νίκο Γουίλιαμς στο Μπαρακάλδο, η οποία απεικονίζει παίκτες της Ατλέτικ Μπιλμπάο, υπήρξε και πάλι θύμα βανδαλισμού, μόλις μία ημέρα μετά την έναρξη των εργασιών αποκατάστασης από τον καλλιτέχνη του δρόμου Κάρλος Λόπεθ. Ο καλλιτέχνης είχε ξεκινήσει την αποκατάσταση του έργου, έπειτα από τον πρώτο βανδαλισμό που σημειώθηκε στις 21 Ιουνίου. Στον τελευταίο βανδαλισμό, το πρόσωπο του Νίκο Γουίλιαμς καλύφθηκε με μπλε μπογιά και συνοδευόταν από τη φράση Rata de mierda (Σιχαμένο ποντίκι). Το έργο αυτό είναι μέρος ενός μνημειακού γκράφιτι που τιμά τους παίκτες της Ατλέτικ που κατέκτησαν τον 25ο τίτλο Κυπέλλου Ισπανίας στη Σεβίλλη.
Ο πρώτος βανδαλισμός είχε οδηγήσει στην πλήρη εξαφάνιση της εικόνας του παίκτη, η οποία αντικαταστάθηκε από τη φράση στα βασκικά Joan edo geratu, errespetua galdu duzu (Φύγε ή μείνε, έχεις χάσει τον σεβασμό), με φημολογούμενη αιτία την πιθανή μεταγραφή του στην Μπαρτσελόνα. Η Ατλέτικ Μπιλμπάο καταδίκασε σθεναρά την πράξη αυτή, δηλώνοντας τη στήριξή της στον καλλιτέχνη και αναλαμβάνοντας το κόστος των υλικών και της εργασίας για την αποκατάσταση της τοιχογραφίας. «Όσοι κατέστρεψαν την εικόνα του Νίκο στο έργο του Κάρλος Λόπεθ στο Μπαρακάλντο δεν εκπροσωπούν την Ατλέτικ. Αν θεωρούν πως ανήκουν σε αυτή την οικογένεια, πρέπει να ξέρουν πως κάνουν λάθος: η ασέβεια προς έναν από εμάς είναι ασέβεια προς ολόκληρη την Ατλέτικ», αναφέρεται σε ανακοίνωση του συλλόγου.
Οι εργασίες αποκατάστασης ξεκίνησαν την Παρασκευή και στην τοιχογραφία απεικονίζονται επίσης οι αρχηγοί της ομάδας, Ίκερ Μουνιαΐν και Όσκαρ ντε Μάρκος, μαζί με τα αδέλφια Γουίλιαμς.
Πηγή περιεχομένου: in.gr