Οι τοπικές αρχές τις Κεφαλονιάς είχαν κλείσει την παραλία λόγω κακοκαιρίας.
Ο Δήμος Σάμης αποφάσισε χθες να κλείσει την παραλία του Μύρτου λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων, ωστόσο οι κάτοικοι της Κεφαλονιάς σήμερα, βλέποντας ότι ο καιρός είναι αίθριος, «αψήφησαν» το απαγορευτικό και πήγαν κανονικά για κολύμπι.
Οι κάτοικοι με δικοί τους πρωτοβουλία άνοιξαν τον δρόμο και ξεχύθηκαν στις παραλίες.


Δείτε επίσης: Σε αναστολή 92 υγειονομικοί στο νοσοκομείο Ξάνθης
- Δημοσκόπηση Interview για POLITIC: Άνοδος για ΝΔ και ΕΛ.Α.Σ., καθηλωμένο το ΠΑΣΟΚ, πτώση για την Καρυστιανού
- Θεσσαλονίκη: Μάχη με τις αναζωπυρώσεις στην Περαία – Εκρήξεις και τοξικός καπνός από την καύση απορριμμάτων
- Ανακαλύψτε τους Λειψούς: Το ελληνικό νησί των μύθων και των τιρκουάζ νερών
- Δίκαια οφέλη για τις τοπικές κοινωνίες που φιλοξενούν ενεργειακά έργα, ζητά ο Σάκης Αρναούτογλου
- Καιρός Θεσσαλονίκη: Συννεφιά με πιθανές καταιγίδες στα ορεινά – Πόσο θα φτάσει η θερμοκρασία
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr
![]()

