Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Aegean ανήλθε σε 1,43 δισ. ευρώ για το εννεάμηνο του 2025, σημειώνοντας αύξηση 4% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024.
Ο Όμιλος, σύμφωνα με ανακοίνωση που παρουσίασε τα οικονομικά αποτελέσματα για το εννεάμηνο και το τρίτο τρίμηνο του 2025, προσέφερε 16,0 εκατ. θέσεις και μετέφερε 13,2 εκατ. επιβάτες, 5% περισσότερους σε σχέση με την περσινή περίοδο, εκ των οποίων 7,7 εκατ. από/προς προορισμούς του εξωτερικού και 5,5 εκατ. στο δίκτυο εσωτερικού.
Τα κέρδη EBITDA του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε 356,6 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 8% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 194,7 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 14% συγκριτικά με το εννεάμηνο του 2024.
Τα κέρδη μετά από φόρους για το εννεάμηνο ανήλθαν σε 148,0 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας άνοδο 12% σε σχέση με την περσινή περίοδο. Η επίδοση αυτή επιτεύχθηκε παρά την επιβάρυνση των ρυθμιστικών υποχρεώσεων από 1/1/2025, που αύξησαν την υποχρέωση αγοράς δικαιωμάτων εκπομπών CO₂, καθώς και λόγω της χρήσης βιώσιμου καυσίμου SAF, με συνολική επιβάρυνση 32,0 εκατ. ευρώ για το εννεάμηνο του 2025.
Στο γ’ τρίμηνο, η Aegean προσέφερε 6,6 εκατ. διαθέσιμες θέσεις, 5% περισσότερες από το γ’ τρίμηνο του 2024, μεταφέροντας 5,6 εκατ. επιβάτες, 6% περισσότερους από το γ’ τρίμηνο του 2024. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το γ’ τρίμηνο ανήλθε σε 647,1 εκατ. ευρώ, με τα κέρδη EBITDA να φτάνουν τα 200,4 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 10% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2024.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Δημήτρης Γερογιάννης δήλωσε: «Το 2025 εξελίσσεται σε άλλη μια χρονιά ανάπτυξης και επιβεβαίωσης της δυναμικής της εταιρείας μας», προσθέτοντας ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια παραμένει ισχυρή.
Κατά τη διάρκεια του 2025, η Aegean προχώρησε στην ενίσχυση του στόλου της με έξι νέα αεροσκάφη, πέντε Airbus A320/321neo και ένα ATR 72-600. Δύο από αυτά χρηματοδοτήθηκαν εξ’ ολοκλήρου από τα ελεύθερα ταμειακά διαθέσιμα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
![]()
