Αυξάνεται η έκδοση του προσωπικού αριθμού στην Ελλάδα, διευκολύνοντας την επαφή με δημόσιες υπηρεσίες. Για περισσότερους από 337.000 πολίτες έχει εκδοθεί ο προσωπικός αριθμός, ένα ψηφιακό εργαλείο που διευκολύνει την αλληλεπίδραση με τις δημόσιες υπηρεσίες. Οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν άμεσα αιτήματα διόρθωσης αν διαπιστώσουν διαφορές ή λανθασμένα στοιχεία. Η μεταρρύθμιση που προωθεί το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, από την εφαρμογή της πριν από δύο εβδομάδες, αποσκοπεί στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας και της διαφάνειας στις δημόσιες υπηρεσίες.
Η διαδικασία απόκτησης του προσωπικού αριθμού (Π.Α.) μέσω της πλατφόρμας myinfo επιτρέπει στους πολίτες να έχουν πρόσβαση σε συγκεντρωμένα προσωπικά δεδομένα, όπως το ονοματεπώνυμο, τους γονείς, την ημερομηνία γέννησης, καθώς και σε κύριους αναγνωριστικούς αριθμούς όπως ΑΦΜ, ΑΜΚΑ και ΑΔΤ. Μέσω αυτής της εφαρμογής, οι πολίτες μπορούν να ελέγχουν και να διασφαλίζουν την ακρίβεια των στοιχείων τους.
Από τις έως τώρα καταγεγραμμένες περιπτώσεις, πάνω από 96.000 σχετίζονται με διαφορές σε κρίσιμα στοιχεία ταυτοποίησης, όπως ονόματα και ημερομηνίες γέννησης. Αυτή η ικανοποιητική πορεία έκδοσης αποδεικνύει την απλότητα της διαδικασίας. «Οι πολίτες αποκτούν έναν μοναδικό αριθμό που θα χρειάζονται για την ταυτοποίησή τους, επιφέροντας και τάξη στα δημόσια μητρώα», σημειώνει ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου.
Η έκδοση του προσωπικού αριθμού συνδέεται με μια προσπάθεια τουλάχιστον τεσσάρων ετών για τη βελτίωση της δημόσιας διοίκησης και τη δημιουργία ενός ψηφιακού κράτους που θα εξυπηρετεί γρήγορα και ασφαλώς τους πολίτες. Στην εποχή της ψηφιοποίησης, η Ελλάδα σημειώνει πρόοδο, με στόχο την αναβάθμιση της σχέσης κράτους-πολίτη και την ενίσχυση της διαφάνειας στις δημόσιες υπηρεσίες.
Πηγή περιεχομένου: in.gr